~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Tack Ofir ja,visst hoppas jag,men allt är så omtumlande nu,kanske mensen bara hoppat över en månad som den gjorde i Maj,fy,jäkla kropp till att krångla.
Tack Ofir ja,visst hoppas jag,men allt är så omtumlande nu,kanske mensen bara hoppat över en månad som den gjorde i Maj,fy,jäkla kropp till att krångla.
ja du har rätt ofir,men det känns så nervöst.
härligt att du får fylla i bim,det går framåt:D
Snice,jag hade använt dem,vet inte heller om jag har fått 100% utslag på dem varje gång,men när det har varit nästan lika starkt har jag gått på det.
ta det som en kul grej,och vem vet,du kanske lyckas bättre denna gången.
ställer frågan här med,när ni väntar eran mens,värker det mitt i magen då?
eller är värken lite överallt?
Tack jam,jag har mol mitt i magen nu,men när jag reser mig ibland så hugger det till,fy,vill inte framkalla symtom om det inte är något nu.suck.
Snice,jag har testat billiga tester och mirres äl test,mirres visar faktiskt tydligast enligt mig,men billiga tester är strax efter,så testa du det hade jag gjort.
Kram:)
Snice,jag mår bra,fast det molar mitt i tjejmagen,och hugger ibland när jag reser mig,kan ju vara kärringen som är påväg,ovanligt sen bara,men tempen är ju hög,så, jag vet inte.
Tack äppleblomman det värmer massor,känns lite som om kärringen är på väg,men tempen är ju hög,suck,dumma kropp.=(
blääääää,nu har jag kräkts 2 gånger,yr och huvudvärk,vad sjutton håller min kropp på med?
kan inte sova när jag mår så här.
Tack fealin,jag är hemma i dag,började kräkas i går kväll och har hållt på lite i natt oxå,men jag ska gå 11.40 i dag,fattar inte var dessa illamående attacker kommer ifrån,urk.