• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Tack Ofir ja,visst hoppas jag,men allt är så omtumlande nu,kanske mensen bara hoppat över en månad som den gjorde i Maj,fy,jäkla kropp till att krångla.

• pilsa

ja du har rätt ofir,men det känns så nervöst.

härligt att du får fylla i bim,det går framåt:D

• pilsa

Snice,jag hade använt dem,vet inte heller om jag har fått 100% utslag på dem varje gång,men när det har varit nästan lika starkt har jag gått på det.
    ta det som en kul grej,och vem vet,du kanske lyckas bättre denna gången.

• pilsa

ställer frågan här med,när ni väntar eran mens,värker det mitt i magen då?
    eller är värken lite överallt?

• pilsa

Tack jam,jag har mol mitt i magen nu,men när jag reser mig ibland så hugger det till,fy,vill inte framkalla symtom om det inte är något nu.suck.

• pilsa

Snice,jag har testat billiga tester och mirres äl test,mirres visar faktiskt tydligast enligt mig,men billiga tester är strax efter,så testa du det hade jag gjort.

Kram:)

• pilsa

Snice,jag mår bra,fast det molar mitt i tjejmagen,och hugger ibland när jag reser mig,kan ju vara kärringen som är påväg,ovanligt sen bara,men tempen är ju hög,så, jag vet inte.

• pilsa

Tack äppleblomman det värmer massor,känns lite som om kärringen är på väg,men tempen är ju hög,suck,dumma kropp.=(

• pilsa

blääääää,nu har jag kräkts 2 gånger,yr och huvudvärk,vad sjutton håller min kropp på med?
    kan inte sova när jag mår så här.

• pilsa

Tack fealin,jag är hemma i dag,började kräkas i går kväll och har hållt på lite i natt oxå,men jag ska gå 11.40 i dag,fattar inte var dessa illamående attacker kommer ifrån,urk.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*