• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Tack alla för era svar,fy känns jobbigt att skriva det,men jag tror nog inte jag haft äl,buääääää,min kropp är inte samarbetsvillig,fy.
    ja,ja,nu ska jag träna för 3 gången denna veckan i morgon,är sååå stolt över mig själv.

Trevlig Lördag.=)

• pilsa

Nja bobbo,hade ju kanske möjligen äl dag 16 i cykeln,och jag är 11 dagar över tiden,suck,min kropp bara jävlas.

• pilsa

Jessica,kommer inte ringa gyn än,just nu känns det som äl är på g,konstigt men sant,tappen är hög mjuk och öppen,så kanske.
    tog bort mitt plus på ältestet oxå,för jag har kollat på ofirs äl test och insett att jag har nog inte haft ett posetivt ältest.
    jävlig kropp jag har,fy.
    den där rosa flytningen kom i går igen,undra om det kan vara ägglossnings blödning?
    kan man inte få det?
    tror att mensen ska komma hela tiden när jag ser den där rosa blödningen men nepp,det har inte kommit något mer.
    får se om det är kärringen eller ägglossning som kroppen försöker framkalla.

• pilsa

Hej!

har fortfarande rosa flytningar,och världens värk i äggstockarna,vad tror ni kan det vara äl eller är det mens på g?

• pilsa

Hej igen tjejer,läste på growingpeople.se om ägglossnings blödning,men det verkar som om man blöder massor,och det gör inte jag,men det stod att man kan göra det i alla fall.
    tycker inte att jag kan kalla det spottings,för det är så himla lite.
    eller tycker ni jag ska fylla i det?

• pilsa

Ofir,du låter gravid:)
    håller mina tummar för dig.

• pilsa

nä,jag har inte kollat på fler sidor ofir,det stod inte om den skulle vara liten eller stor men jag uppfattade det så,hoppas du har rätt,allt tyder på äl,förutom äl testen buäääää,måste de vara posetiva för att det ska betyda äl??

• pilsa

jag använder mirres test,jag får ett ganska så starkt streck men inte som dina 100%posetiva.
    i kväll drack jag nog för mycket innan,för jag har tränat.
    jag har ju aldrig fått 100% test,inser det sedan jag har kikat i din galleri.
    tack för att du tog dig tid det värmer massor,vad tror du,kan jag ha äl nu?
    bara en liten teori,please.:)

• pilsa

ok ofir,jag har fått ett som är liiiiiiiiite starkare än de andra 2 jag har tagit,vet inte om det betyder något förstås.
    Kram=)

• pilsa

kollade på sidan med äl test,såååååå starkt har jag aldrig fått,buääää,tänk om jag inte ägglossar alls,suck.
    kram ofir,tack för alla information,och att du ville hjälpa mig,är så glad för det.=)

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*