• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • fealin

*suck*..jag måste ha stans tråkigaste kurva....fattar inte varför jag tempar längre...jag vet ju vad svaret blir.
    Ingen höjning...men o andra sidan ingen sänkning heller.

• fealin

Jag lekte med min kurva i chart gallery och inser att det finns många kurvor som är platta och dom har varit gravida. Jag tog ett exempel och la in min kurva i grönt på samma. Det finns i min bildmapp. Nu fick jag upp förhoppningen igen..

• fealin

missK: Din kurva är lite svårtydd för mig som inte är så hemma på det här än. Vad är det som du är less på? Är det just en otydlig kurva?

• Cotterpin

Morrn på er!
    Har inte kunnat skriva då min bror bor hemma hos mig ett par dagar. Verkligen jättekul att ha honom hemma på besök!
    Så jag ser till att spendera den mesta tiden med honom så surfar jag på jobbet :-P

Förväntad äl på torsdag/fredag men gyn var inte positiv i fredags alls

• jamis

Cotterpin: vad sa gyn då? Låter trist Kul att ha bror hemma på besök!

• Fru JD

Hej alla som hoppas, misströstar och så vidare: Idag gjorde min kurva ett JÄTTEDYK.. Åh vad trist!!! Men, men... Det är som det är... och inget man kan göra något åt...

• Cotterpin

jam,
    han sa egentligen inte så mycket alls, slemhinnan såg bra ut men han tyckte äggblåsan på 14mm (dag12) var alldeles för liten. Trotts att jag påtalade att jag brukar inte ha ÄL innan dag 20 på pergo.. Men han lyssnade inte så jag hoppas att jag får en av dom andra nästa gång. Dock blir det trippelkur nästa vända.

• snöstjärna
    fealin: Ja den e sååå svajig. Jag förstår mej inte på den, eller min kropp. Jag har haft ÄL-klet nu i ett par dagar. Så jag antar ÄL varit eller är nu i dagarna ... men så e den så konstig kurvan =(
    Ingen kan vara nere med en ballong. - Nalle Puh - www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
  • MagdaA

nu är jag tillbaka igen. hade tänkt börja tempa direkt efter mf, men orkade inte. kändes bara inte rätt. men i morse började jag! vet att det är lite sent, är på dag 7, men bättre än inget i alla fall!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*