• Snice

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Kram till sisf

pilsa- Kan ju vara så att du inte hade ÄL ändå? Trots positivt på test och flytningar... kroppen kanske kämpade för en ÄL men det funkade inte hela vägen... Hoppas du får mens snart då så att du kan börja med pergo! *kram*

• Snice

Blev skumt att tempa i morse... men jag valde att tempa enl. sommmartid och så får övergången bli normal enl. vintertid fr.o.m imorgon! Hur gjorde ni andra?

Jag fick världens dip idag... Tänk om ÄL är nu istället för då FF satte ut på dag 10? Har ju haft ÄL dag 17 och 19 de två senaste cyklerna och idag är dag 18... Jag får kolla mina flytningar under dagen! Hmmmm... bäst att mysa också IFALL att! Men det vore ju jäkligt med tanke på att jag då får skjuta på BIM en hel vecka.... Man blir då aldrig klok!!!!

• Snice

Ja minsann Jessica- din temp skiljer sig från dina tidigare kurvor!! Hoppas det betyder nåt bra! *kram*

Ska också kika på kurvor och kommentera under dagen! Antar att så många inte hunnit regga sin ännu....

• Snice

Emsan83- att du tog tempen på e.m säger inget alls. Det är på morgonen den ska tas efter att man sovit/vilat i minst fem timmar. och för få en aning om vad som pågår i kroppen så ska man tempa under en längre period också. Sorry. Men jag hoppas dina symtom stämmer för graviditet! Lycka till!

• Snice

Kram till dig pilsa!! Kan det var så att du inte hade ÄL denna månaden trots allt? Att mensen blev sen p.g.a det?
    Jag skulle ta pergo om jag var dig faktiskt. Du hr ju försökt så länge menar jag! Och du behövde ju det förra gången? Ta kontakt med en annan gyn iallafall så kanske de har lust att följa upp dig, om du berättar att du inte trivdes med den gyn du träffade förra veckan!

• Snice

Nu ska jag kika på lite kurvor! Var ju några dagar sen... jag har haft fullt upp med annat + datorkrångel...

Ofir- jättespännande att följa dn kurva eftersom du fick vänta så länge med ÄL! Måste ju vara nån mening med det också... Kurvan ser då fin ut än så länge!

Lovefool- KAN Äl ha inträffat på dag 12 istället? Den dagen du missade att tempa... Den kanske var jättelåg just den dagen. Stämmer ju enl. livmodertappen och flytningar. Maybe... det får vi se om några dagar!

MissK- din kurva tyder då inte på mens i antågande! Ser fint ut och jag hoppas för dig!

Magda84- tänk om det var en impdip du hade på DPO 6?!

Jozfein- trist med dagens temp... Hoppas den bara är tillfällig!

Thessis77- också en trist dip idag... Men kanske hade den där spåtanten rätt! Vi får se om några dagar!!

Cotterpin- spikrakt uppåt! Ser positivt ut än så länge!!!

Jessica26- åh jäklar i mig vilken häftig kurva du får denna månaden!! Tänk om den där enda gången resulterade i ett frö!!!

Havssol- vart har du tagit vägen? Ser att du fyllt i dagens temp iallafall! Hoppas det blir nåt bra denna gången!

fealin- fint att se dig i tråden igen!! Hoppas du har/haft ÄL nu!!

jakey- imorgon får du nog ditt kryss utplacerat!!

Korpan- BIM om två dagar! hur kommer det sig att du inte står i ordning i listan efter BIM?! Nåja, jag håller tummarna för dig!!

äppelblomman, Myliten, fealin, Babynr1, fruJD- ni har alla ÄL i dagarna väl?!! MYYYYYS PÅ så det blir många + här i november!!!

Själv hade jag ju världens dip igår ja... Tror själv inte att det var ÄL iallafall! Flytningarna de senaste dagarna har varit väldigt krämiga... så jag kanske kan hoppas på en rejäl impdip! Hehe! Skulle ju vara skönt... men vi får väl se till helgen!

Kram till alla denna måndagskväll!!

• Snice

Tack alla för att ni visar er uppskattning!! Jag tycker det är roligt att se på era kurvor och ge nån liten kommentar här och där! Ingen expert men det är ju kul att få några ord ibland!!

• Snice

MissK- hur tråkigt som helst med din tempsänkning idag... Det verkar tyvärr inte bättre än att mensen är på G... Ser att ert BD inte stämde med ÄL så det var väl kanske väntat att det mest troligt inte skulle bli nåt? Men hoppas kan man ju alltid! *kram*

Thessis- Ja att ha en lutealfas på 9 dagar kan ju ställa till problem har jag hört, så det är ju skönt att det inte verkar stämma trots allt! Enligt din förra kurva är det svårt säga exakt när ÄL skedde då tempen guppade ganska friskt under dina s.k fertila dagar! Så du hade säkert ÄL innan krysset men bara svårt att se när...

Myliten- Grattis till ÄL!!

Min egen temp sjönk lite idag och det har jag aning om vad det beror på! DPO 10, så jag är inte orolig! Har ju normalt en lutealfas på 13 dagar så än kan mycket hända!

• Snice

Äppelblomman- missade skriva till dig i mitt förra inlägg! Grattis till ÄL-krysset!!! Alltid roligt när man får dit den!!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*