• Snice

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Åh va trist Magda! Men bra att du ser det positiva och att ni kan tillverka en bebbe på bröllopsnatten!! *kram*

Kram till Jozfein också!

Nu några små kommentarer!

Thessis- Hur har det gått? *nyfiken*

Jessica- Några dagar kvar så dagens sänkning behöver inte betyda nåt!

äppelblomman- so far so good! Fin höjning idag!

Myliten- tänk om du hade ÄL på dag 17 eller 18 även fast ÄL-testet visade pos senare? Var testet tillförlitligt? verkar bara så konstigt att du inte får ditt kryss...

Dutoffla- det är jättesvårt att utläsa något ur din kurva efter du började på dag 11 och dessutom hade en mycket högre temp den dagen. Av det jag kan utläsa så finns inga tecken för ÄL. Hur långa cykler brukar du ha?

• Snice

Myliten, vad bra att det verkar som att du får ditt kryss snart!

Jozfein- det var en god nyhet! Säkert en mening med hans ledighet just då!

Ja, jag ligger på gränsen jag! Min kurva denna månad är lite knepig! Dels mycket kortare än vanligt och så mina temperaturer som ligger ganska stadigt ändå! Skulle vara roligare om man ordentligt såg skillanden på tempen när ÄL skedde och hur den höjer sig mot för tiden mellan mens och ÄL.
    Jag känner inget speciellt... fick lite ömma bröstvårtor inatt bara. Annars brukar jag ha ömma bröst (och bröstvårtor) från ÄL till BIM men inte denna gången.
    Jag får ge mig till tåls och se imorgon vad som händer!

Duntoffla- missfallet kan säkert ha stökat till det lite i dina hormoner. Hade du gått långt i den graviditeten? Jag tycker då du ska fortsätta tempa och se vad som sker! ÄL kan ju vara lite försenad p.g.a missfallet. *kram*

• Snice

Thessis77- Fy va trist med att du fick mens. Och va ohyygligt hemskt att höra om din mamma! Fick ni veta det nyligen? Bäst att du också bokar tid för mammografi. Sänder dig många många kramar!

min dotter Julia- du är välkommen!! lägg in dig i vår fina lista!! (tryck på sharing, sedan Homepage setup och sedan kopierar du URL-adresen!
    Det ser fint ut med din kurva! Varför ville gyn att du skulle tempa? Var det nåt särskilt de skulle kolla? Annars har jag hört av många att doktorerna avråder tempning p.g.a stress.

• Snice

Tack för att ni visar mig intresse tjejer!! Värmer gott!
    Jag mår bara bra och har inga symtom åt vare sig det ena eller det andra! Får väl se här imorgon.... spännande för mig med!!

• Snice

Gomorron! Jag får lov att göra alla besvikna... jag glömde ställa klockan för tempning så det blir ingen temp alls idag för min del! Jag brukar ju tempa 05.30 och när jag vaknade nu kl. 9.00 så tänkte jag att det inte är nån idé... Så jag får väl se vad som händer idag på BIM!

Nu ska jag kolla om fler är vakna...

• Snice

pilsa, om du tempat rätt tid idag så ska du lämna den tycker jag. Häromdagen tempade du ju en annan tid och den var hög. Då rekomenderade jag dig att ta bort den, men det var ju för att det blev fel tid och kunde göra det svårt för programmet att tolka. För övrigt ska man inte ändra/manipulera något. Kroppen beter sig ju som den vill! *kram*

• Snice

pilsa, med "lämna" menade jag att den ska vara kvar som den är!

• Snice

Myliten och Jessica- Jo jag vet... *rodnar*. Men desto mer spännande idag då!

Hur går det för er?

• Snice

Kram till Magda... Va trist tjejen... men som sagt "go for it" på bröllopsnatten!

Usch va pirrig jag känner mig idag! Hmm... men får koppla bort det under dagen idag för jag ska jobba från 13.30 till 21.30... Så vi hörs ikväll så ska jag ge er besked om hur dagen varit!

• Snice

Hej alla!! Kvällrapporten från mig! Ingen mens eller ens spotting idag (peppar peppar)... Vågar knappt tillåta mig att tro nåt för då blir man väl bara besviken! Min man däremot är väldigt hoppfull och han hade nästan tårar i ögonen när han pratade om det... *gulligt* Vi har bestämt att göra ett test imorgon bitti... det känns som att det är tidigt men vi prövar väl ändå! BIM + 1 ändå... Oj oj!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*