• Snice

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Fru JD- uscha va trist att du har så lång tid till ÄL... Jag är likadan, orkar knappt med att tempa då... men gör det ändå! Mest för att få ett värde på temparna innan Äl så att en tydlig coverline kan göras.

Märket på de förra testerna var OvuTell och jag fick bara blanka test. Alltså ett streck kom som visade att testet utförts korrekt, men sen var det inget mer! I panik beställde jag 7 tester från billigatester men så blev de liggande... Kanske lika värdelösa de?! Men jag kan ju faktiskt prova och sen inte bry mig så mycket ifall de inte visar nåt! Ska programmera min hjärna för det! ÄL kan ju faktiskt ha inträffat redan om man tittar på min höga temp idag... men jag har haft såna höjningar i tidigare cykler och så dimper de igen för att bli ÄL några dagar senare. Vi får väl se!

• Snice

Nej mala78, va trist med spottings... Fasen också! Iallfall bra att åtgärder är planerade. Hur länge har ni försökt? Har du gått igenom undersökningar? *kram*

• Snice

Ja, pilsa jag ska nog göra så. Eftersom jag ändå har testerna hemma så kan jag lika väl utnyttja dem! Visar de inget så är det bara så. Jag litar ändå mest på tempningen och flytningarna!
    Hur mår du idag förresten?!

• Snice

Oj, jag kan ha haft ÄL i lördags... misstänkte det själv men vill ändå se vad FF säger! Det beror på hur min temp är imorgon... är den i samma nivå som idag och igår så kommer krysset sättas ut! Bara för det får jag väl en superlåg temp imorgon!

Nu ska jag kika på lite kurvor!

sisf- kan du ha haft en imp.dip på 6 DPO? Hoppas det!

Ofir- jag är väldigt glad för din skull att du ÄNTLIGEN fick ÄL!!! Nu vilar ni väl där hemma?!

MissK- kul att du fick ett vettigt kryss nu! Jag misstänkte nästan det igår! Bättre sent än aldrig... *kram*

Jam- om jag har tur så får jag BIM samtidigt som dig!

Cotterpin- aha positivt ÄL-test! Då syns det nog snart på FF också! Håller mina tummar för dig att du fått en fin ÄL!

Havssol- nu får du ta och komma tillbaka!!! saknar dig här!!

Magda- ser ut som att du haft ÄL precis?!! Nu får vi hoppas!!!

Jozfein- ÄL dag 20? Men sen har du inte tempat? Vill veta ju!

Sist men inte minst- pilsa!! hur har det gått?! I skrivande stund är du hos gyn! Du måste berätta sen!!!

• Snice

pilsa- kollade gyn med gravtest eller blodprov? Är det helt säkert att du inte är gravid? Jag tycker nästan du ska göra som du gjorde när det strulade för flera månader sen- ta kontakt med en till gynekolog för att få ett s.k "second opinion". Stoooor kram till dig!

Välkommen KEK! Självklart får du vara med här! Det kostar inget alls att använda sig av FF! Däremot kan man betala för VIP och då få några extra funktioner i programmet, men man klarar sig utan VIP också! Så regga din kurva och lägg in den i vår lista!!

Magda- Tänk att kroppen aldrig kan bete sig likadant varje månad så man vet vad som är normalt och inte! Skönt iallafall att din kropp kom igång snabbt efter mf.

Cotterpin- du har nog rätt i det. ÄL var nog igår eller natten till idag! Hoppas det!

Kram alla, nu ska jag åka till jobbet!

• Snice

Gomorron!

Idag fick jag en lägre temp men FF satte ut kryss för ÄL! Så jag går på det så länge då. Kika gärna på min kurva och kommentera vad ni tror!
    Jag uppdaterar listan med nytt BIM (nästan en vecka tidigare än jag trodde...)

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥

Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 17/10
    mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 24/10
    Nightfall www.fertilityfriend.com/home/1283de BIM 24/10
    sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc BIM 28/10
    Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 30/10
    Ofir www.fertilityfriend.com/home/12c2cf BIM 1/11
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool BIM 1/11
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 2/11
    Magda84: www.fertilityfriend.com/home/154065 2/11
    Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 4/11
    Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a BIM 4-5/11
    cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 6/11
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 Bim 6/11
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol 9/11
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 17/11
    Korpan www2.fertilityfriend.com/home/ec46b
    skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman
    Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten
    Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d (10)
    Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
    Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1
    Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368
    fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3
    BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 15/11

+++Lyckostarna+++
    + Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
    + MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
    + Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
    + Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
    + Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c

• Snice

mala78 och nightfall- BIM idag för er! Hur känner ni er?! Inga av dagens tempar för er inne än så länge, men jag hoppas för er!

Jessica26- så nu är det ÄL-dags! Hur gör ni denna gången med tanke på den där proceduren du ska göra om nån vecka?

• Snice

Ja, det är skönt när krysset kommer! Känns bara tidigt... men jag har tempat tre kurvor innan och då var ÄL en gång på dag 11 så det kan ju hända! Jag misstänker nog också ÄL på den dag som FF satt ut så jag ska väl lita på magkänsla och FF!

Hur går det för dig äppelblomman?

• Snice

Myliten- jag kollade också på mina gamla kurvor och mycket riktigt så startar jag så efter ÄL!

äppelblomman- jag tror FF är osäker på din ÄL p.g.a de flytningar du fyller i. Inga fertila alls... Hoppas du får in lite vattniga eller eggwhite flytningar denna cykel! För övrigt på din förra cykel så gissar jag på ÄL dag 18 ungefär (den dag du ej har nån temp ifylld...) *Kram*

• Snice

Jessica- då kör ni på för fullt då?!!

Jag önskar er alla en bra dag! Nu ska jag iväg på utbildning (via jobbet)!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*