• Snice

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Dagens kommentarer från mig:

Pilsa- hur har du det idag? Ser att tempen sjönk igen... OM det nu är så att du inte är gravid så hoppas jag du får mens snart och kan börja med pergo!

Athena78- undrar fortfarande var du håller hus?!!

MissK- varför är din temp idag bara som en blå prick?

Magda84- härligt att du också fick ditt kryss idag! Hur lång lutealfas brukar du ha? Min ligger på 13 dagar.

Cotterpin- jag tror också på ÄL söndag för din del! Imorgon får du nog veta! Ser att ni legat i!

Korpan- betyder ditt blåa kryss att du satt dit ÄL själv? Hur kommer det sig? tolkade FF tokigt? Jag hade trott på ÄL en dag innan för dig... baserat på det jag kan se på din kurva...

skrattigtjej- tempar inte du?

Ni som har skrivit in BIM på listan, ska inte ni sätta in er i datumordning? Lättare att hålla reda på då (tycker jag iallafall...)

• Snice

Ja, min Äl var isåfall tidig denna gången. Hade iof tidig för några månader sen också (dag 11). Så omöjligt är det ju inte! Flytningar idag är nästintill krämiga men också vattniga... inte EW iallafall (fast det blir det sällan för mig).

FruJD- så du går i den tråkiga väntan på ÄL nu...? Hoppas tiden går fort så du också kommer förbi det!

Cotterpin- jag gjorde som du också och testade skriva in olika tempar för nästa dag! Man är ju nyfiken!

• Snice

Vi kör på i sänghalmen den här veckan IFALL det är falskt alarm gällande ÄL! Man måste ju ha en reservplan!

• Snice

Tar med mig listan för att lättare kunna kommentera och titta!

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥

Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 17/10
    sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc BIM 28/10
    Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b BIM 29/10
    Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 30/10
    Ofir www.fertilityfriend.com/home/12c2cf BIM 1/11
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool BIM 1/11
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 2/11
    Magda84: www.fertilityfriend.com/home/154065 2/11
    Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1 2/11
    Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 4/11
    Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a BIM 4-5/11
    cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 6/11
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 Bim 6/11
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol 9/11
    BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 15/11
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 17/11
    Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d (10) BIM 20/11
    skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8 BIM 21/11
    KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BIM 25/11
    Korpan www2.fertilityfriend.com/home/ec46b
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman
    Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten
    Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
    Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368
    fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3
    mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78
    Nightfall www.fertilityfriend.com/home/1283de

+++Lyckostarna+++
    + Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
    + MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
    + Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
    + Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
    + Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c

• Snice

Hej alla!! Jag har varit osynlig i några dagar... iallafall på nätet! Jag har jobbat rätt mycket så tiden för nätet har inte funnits mer än att snabbläsa nån stund då och då...

Nu ska jag titta på era kurvor och slänger väl ut nån kommentar till några också!

pilsa- nu får väl din kropp ge sig!! 26 DPO... Vad händer? Har du kontaktat nån mer gyn?

sisf- fin dip på dag 6! Hoppas för dig!

Thessis77- ny kurva för mig! Välkommen! Det syns jättetydligt på din temp att Äl var när den sattes ut av FF! Också lovande med allt mys ni haft!

Athena78- Åh så ni flyttade och var utan nätet! Undrade många gånger som du kanske såg! Synd att du missade att tempa några ggr.. Kanske inföll ÄL dag 13-15? Jag skulle gissa det!

MissK- det kan ju vara imp.dip nu när tempen föll?!

Magda84- Ja din kurva sklijer sig verkligen från din förra. MEN det behöver inte betyda nåt alls! Våra kroppar spelar oss alla världens spratt!

Jam- du finns väl kvar i kulisserna fastän du inte tempar just nu?! Hur kommer det sig att du inte vill tempa efter ÄL?

Jessica26- Va skumt med sänkningen igår... Men det kanske var då ÄL skedde? Men enl. flytningar och test borde det varit på dag 14! Tur att tempen höjdes idag och nu får den hålla sig på den nivån!! Så visar det sig senare vad denna sänk/höj var...

Havssol- ser att du inte helt slutat med FF! Finns du i kulisserna här också?! Saknar dig!

Nu hinner jag inte med mer för denna gången!

Min egen kurva ser lite mysko ut denna gången! Jag har dock inte hunnit fundera på detta så mycket och det kanske är positivt!!

• Snice

äppelblomman- snart dgs för Äl va?!!Det syns inte ännu på nuvarande kurva men enl. förra så var det nog på dag 18 eller nåt va?!

pilsa- jag tycker så synd om dig. Jag var så bombsäker på att du var gravid (än är det inte kört!). Tempen håller sig ju på en bra nivå så du kanske borde test nästa vecka ändå?! eftersom du varit låghormonare förut.

Ja, vi är många som har BIM runt samma period! Det är kul! Jag är på 6 DPO och känner absolut inget alls! Kanske lite molande i äggstockar men det känner jag ha då och då oavsett var jag är i cykeln... Jag brukar ha ömma bröst strax efter ÄL men det känner jag inte av heller.

• Snice

Tack Magda! Ja jag tycker det är kul att titta på andras kurvor och sen vet jag hur glad man blir när nån säger nåt! jag är inte urbra på att analysera vad som händer men vissa mönster kan se och så kan man alltid hejja på lite!! Det är väl sjuksköterskan i mig som ser andra i första hand och mig själv sist...

• Snice

Just ja, jag skickar också en kram till Nightfall...

• Snice

Hs Bobbo- i mina ögon är det definitivt ett plus!! Solklart! GRATTIS!!!! Det var goda nyheter så här en blåsig fredagskväll!!!

Tack Fru JD!! Lite stiltje i din kurva just nu... men snart är det dags för mys på högsta nivå kan jag tänka mig!!! hehe!

• Snice

Fru JD- Jo jag trivs rätt bra med FF utan VIP! Kan inte fylla i symtom (som tender breasts, drinking, cramps osv) och så kan jag inte få fram alla kurvor på home page... och FF gör ingen analys. Men att fylla i temp och flytningar nöjer jag mig med! Ibland är jag sugen på VIP men så tänker jag "varför"...

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*