• Snice

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Kurvor på varandra är "chart overlay" Magda84. Den knappen finns lite längre ner på din tempsida! Och då kan du välja vilka kurvor som ska synas och visas i Homepage!

• Snice

Gomorron! Här var det lugnt under kvällen och natten ser jag! Jag fick "skyhög" temp idag... Skumt! När jag precis accepterat att tempen höll sig låg så sticker den nu iväg... Vad kan det betyda? Önskar att mitt kryss hade fått vara kvar...

• Snice

KEK- Jag har funderat i de banorna också... om ÄL var dag 18... men ändå stämmer det inte för jag tog ju ÄL-test dagen innan, hade inga fertila flytningar och tempen har ju inte varit nämnvärt högre då... Suckar över min kurva! FF satte ut ÄL förut på dag 10...
    De sista dagarna har jag haft småillamående och molande värk... Men vad det kan bero på vet jag inte! Har inte haft nån mer spottings heller... Jag är nästan inne på att ÄL kanske skett typ igår med tanke på den höga tempen idag. Vore ju jäkligt för då har vi missat hela allt! Har haft så mycket att göra så vi inte hunnit mysa ordentligt... Vi får väl se hur tempen ligger de närmsta dagarna! Tycker flyutningarna igår och idag är lite vattniga också... *dumma kropp till att luras med mig* Ska försöka få in mys ikväll ifall att!

• Snice

äppelblomman- det är riktigt spännande för dig nu!! Har du några symtom att räkna med tro?!!

Myliten- vilken fin dip du haft! Kanske nåt positivt med den!!

Babynr1- spännande! Kurvan skiljer sig ju en del från förra månaden!

FruJD- fin ökning av tempen! Hoppas du har det ok trots begravning?...

Bäsebus, KEK, Athena- imorgon får ni säkert era kryss! *hoppas*

• Snice

Babynr1- dels för att den skiljer sig från förra kurvan runt ÄL och för att den gått upp i två steg (dag 1 och dag 4). Nu får vi hoppas den höjer sig ett snäpp till! Jag tycker då att det verkar bra! Är ingen expert, men.... *håller tummarna för dig*

• Snice

Tusse1- välkommen! Hoppas du vill stanna och tempa med oss! Det är bara att fråga på så får du nog alltid svar!

äppelblomman- ja det är jobbigt att bygga upp för mycket och så blir det inte som man tänkt sig... då blir man så besviken ju! Men visst är det så att ju närmare BIM desto mer spännande är det?! och man kan inte låta bli att fundera över varenda känsla i kroppen!

Min egen temp gick neråt idag igen... Va 17 händer med min kropp?!! Jag har ingen aning om hur jag ska tolka det hela nu! Trodde ju verkligen jag hade ÄL dag 10 och BIM i lördags... Men tempen gick bara neråt, ingen mens och nu igår då ett skutt uppåt i temp + vattniga flytningar... Är det nån som kan översätta min kropp åt mig?!!!

• Snice

äppelblomman- jag tror du frågade igår om nidationen kan ske dag 10... nu när jag ser på din kurva så tänker jag att det kan vara impdip dag 10 för dig! Hoppas det...

pilsa- din kurva är svårtydd! Kanske ÄL dag 10? Med tanke på Äl-testen som var superpositiva?! Svårt det där.... Hoppas ni får till det på 13:e försöket vännen!! *kram*

• Snice

äppelblomman- Jodå tanken har slagit mig med ÄL dag 18. men ändå stämmer inte det... temparna efter dag 18 håller sig nästan lägre än temparna mellan dag 9-17... och så hade jag negativt ÄL-test inför dag 18 (men såna test litar jag inte helt på). hade dessutom inte fertila flytningar då... trodde inte de var fertila men minns att jag reagerade på dag 19 att de var väldigt rikliga och tjocka min flytningar... Hmmmm! Ska jag försöka mig på ett test på lördag kanske? OM ÄL var dag 18 så är BIM isåfall på lördag... *sliter mig i håret*

• Snice

Ja nidation är när det befruktade ägget fäster (inplanteras). Så har jag då fattat det!

Kan nån som har plustjänst ta bort mig från BIM 4/11 och lägga min kurva längst ner? Vet ju inget själv längre och det känns som att jag står på fel ställe i listan... Fram för er som har BIM nu i dagarna!!! PS. kanske flytta ner Jams kurva också... HOn har fått mens förra veckan, men inte varit här inne själv och sagt nåt. *kram till henne*

• Snice

Tack Jessica för ditt slit med listan!! Lite synd att vi som inte har PLUS inte kan ändra i listan utan att förstöra... men kanske vi kan göra det änså och så kan den som har PLUS sen snygga till emellanåt!?!

äppelblomman- Tänk om vi skulle testa positivt under helgen! Tyvärr har jag tappat tilltron till min kropp... men drömma kan man ju!

babynr1- Ja, jag undrar också hur mitt kryss försvann från dag 10... men det var väl det att mina tempar inte ligger så högt i genomsnitt... och då tycker inte programmet att det är tydligt nog för ÄL...

Jag har funderat på gyn förstås! Saken är den att jag slutade med p-piller för ett år sedan (nov-05) och fick inte tillbaka min mens självmant... var till gyn i mars och juni... VUL = normalt och blodprover = normala. Fick medicin för att komma igång (Provera) och det har jag tagit under tre cykler (juli, augusti och september). Jag trodde min kropp hade börjat funka men så kanske inte är fallet... Min tanke nu är att vänta till efter jul. Om det bara strular så tar jag ny kontakt med gyn. Då har jag verligen givit allt en chans tycker jag! Det är oerhört frustrerande....

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*