~*~* Termometer beroende vänner~*~*
äppelblomman- nej nej... inte tantbesök hos dig med... Tröstkram till dig med!
Duntoffla- ärligt talat så tror jag mer på ÄL dag 26 för dig... och att du då är på DPO 7 idag... Hoppas du får prdning på kroppen snart! kanske har jag fel och du har passerat BIM... har du prövat med test ännu?
fealin- Ja din kurva är ju lik förra månadens! Hoppas den ändrar riktning fr.o.m imorgon!! Och bara går uppåt i temp!
FruJD- har du spotting idag? Brukar du ha det innan BIM? Ser att du hade en del spottings förra kurvan också... Hoppas din temp stiger fr.o.m imorgon och att spottingen var nåt tillfälligt bara!
sisf- fick du en impdip idag kanske?!! Vad betyder det blå krysset? För det brukar väl vara rött oftast?
Bäsebus- Ni har ju verkligen prickat in allt rätt! Och med denna tempstigning så blir man ju förhoppningsfull!! Måste förresten fråga dig... Den där mätaren TTC (som mäter hur länge ni försökt bli med barn) vart hittade du den? jag sökte på Tickerfactory.com men hittar den inte...
N1ettan- gratts till krysset! Jag tror på samma datum som FF!
KEK- härlig kurva du med har!! Vilken stigning!!
johto- imorgon lägger nog FF ut ditt kryss!! ÄL dag 15 va?!
pilsa- nu verkar ju din temp lite stabilare? Har du tempat nåt idag?!
Havssol- jag saknar dig så mycket här i tråden!!! Kom snart tillbaka var du än är!!!
MissK- jag undrar hur det går för dig också nu när du inte tempar...
Ofir- du med!! Du var in en snabb sväng häromdagen! Kom tillbaka ordentligt snart!!
Jag själv har inte tempat på två dagar... men det gr ju inget eftersom det bara är dag 4 och jag har ju mens... Jag beställde en ny termometer i fredags! Och idag kom den i posten!! Så jag ska börja med den fr.o.m imorgon tänkte jag!