• Snice

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

äppelblomman- nej nej... inte tantbesök hos dig med... Tröstkram till dig med!

Duntoffla- ärligt talat så tror jag mer på ÄL dag 26 för dig... och att du då är på DPO 7 idag... Hoppas du får prdning på kroppen snart! kanske har jag fel och du har passerat BIM... har du prövat med test ännu?

fealin- Ja din kurva är ju lik förra månadens! Hoppas den ändrar riktning fr.o.m imorgon!! Och bara går uppåt i temp!

FruJD- har du spotting idag? Brukar du ha det innan BIM? Ser att du hade en del spottings förra kurvan också... Hoppas din temp stiger fr.o.m imorgon och att spottingen var nåt tillfälligt bara!

sisf- fick du en impdip idag kanske?!! Vad betyder det blå krysset? För det brukar väl vara rött oftast?

Bäsebus- Ni har ju verkligen prickat in allt rätt! Och med denna tempstigning så blir man ju förhoppningsfull!! Måste förresten fråga dig... Den där mätaren TTC (som mäter hur länge ni försökt bli med barn) vart hittade du den? jag sökte på Tickerfactory.com men hittar den inte...

N1ettan- gratts till krysset! Jag tror på samma datum som FF!

KEK- härlig kurva du med har!! Vilken stigning!!

johto- imorgon lägger nog FF ut ditt kryss!! ÄL dag 15 va?!

pilsa- nu verkar ju din temp lite stabilare? Har du tempat nåt idag?!

Havssol- jag saknar dig så mycket här i tråden!!! Kom snart tillbaka var du än är!!!

MissK- jag undrar hur det går för dig också nu när du inte tempar...

Ofir- du med!! Du var in en snabb sväng häromdagen! Kom tillbaka ordentligt snart!!

Jag själv har inte tempat på två dagar... men det gr ju inget eftersom det bara är dag 4 och jag har ju mens... Jag beställde en ny termometer i fredags! Och idag kom den i posten!! Så jag ska börja med den fr.o.m imorgon tänkte jag!

• Snice

Bäsebus- nu testade jag via event och det gick bra! När man matar in ett datum bakåt i tiden så räknar den uppåt från det datumet. Och när man sätter in datum i framtiden så räknar den neråt! Enkelt men jag fattade inte det först...

• Snice

Fru JD- visst är det jobbigt när det går så upp och ner! Ena stunden tror man verkligen man är gravid och sen helt plötsligt tvivlar man nästan på om ÄL verkligen inträffade osv... Det rä så jobbigt! Det är väl därför många blir "glada" när mensen kommer för då blir det definitivt och man får en chans att ta nya tag... Dagarna innan BIM är klart jobbigast... *stor kram till dig*

• Snice

Duntoffla- jag tror att FF kommer hålla på och flytta fram ditt kryss tills dess du får mens (eller inte?)... du har ju några dalar i tempen som den kommer välja vartefter. DEt är vad jag tror! Hoppas du kan få börja om snart! Jag vet hur det känns när programmet ändrar sig.... *kram*

• Snice

Magda84- du verkar ju helt klart vara på väg mot ÄL!! Mys på nu bara!!! Aldrig fel i dessa tider!

Fru JD- trist med sänkningen idag... *kram*

• Snice

Spännande pilsa med din kurva! Jag hoppas det var ÄL du hade, men med alla de tecknen borde det varit just ÄL! dagens temp kan ju vara fråga om en impdip! Hoppas tempen din stiger rejält imorgon!

Duntoffla- det var ju bra att du ändrade BIM-datum! Om nu ÄL var den dagen som FF satt ut denna gången så kanske dag 26 är en impdip? Om nu inte det är din faktiska ÄL... Med tiden vet vi!! jag håller tummarna!

• Snice

Kram till dig med pilsa! Jag hoppas så innerligt för dig!!

• Snice

Först och främst: världens största kram till fru JD!!! uscha! men se det positivt, vi får kämpa tillsammans en månad till vännen! Vi ska ha vårat plus i december!

Duntoffla- jag tycker din kurva ser suverän ut om FF satte dit ÄL på rätt dag vilket ju är helt möjligt!! Dina ömma bröst behöver ju inte betyda tantbesök... Brukar din lutealfas vara 15 dagar?

fealin- va "trist" med så förutsägbar kurva! men som du säger, den dag du är gravid så kommer du säkert veta det långt innan p.g.a kurvan! fast så enkelt är det nog inte... Kroppen har mycket hyss för sig! Det är förresten inte kört för dig förrän tanten verkligen visar sig! *kram*

sisf- var är dagens temp?!! *nyfiken*

bäsebus- har du några symtom?! Kurvan ser då hygglig ut! Du gör rätt i att jämföra den med din gravidkurva-kurva från april/maj!!

skrattigtjej- hur går det för dig? Inte så länge kvar till BIM... Grattis till viktminskningen! men du är väl rädd om dig? 8 kg på så kort tid är inte alltid hälsosamt... *kram*

johto- grattis till krysset! Alltid lika gott när det kommer på plats! Ni har ju jobbat på bra i sänghalmen så chanserna är ju finfina!!

N1ettan- lite avis på erat mysande i en hel vecka! perfekt tajmat!!

KEK- får hålla med de andra om att dippen igår var fin! Har du några symtom möjligtvis?!

mala78- jag hoppas så mycket för er nu! vet att du tempar på kvällar och att det inte är några säkra värden...men jag kommer kika på din kurva fram till BIM ändå!!

Athena78- var är du med dina tempar för tisdag och onsdag?!!!

pilsa- vad ser jag?!!! världens höjning idag?!! Riktigt spännande ju!! Hur mår du förresten?

Magda84- världens läge för ÄL idag tror jag minsann?!!

Det får vara allt för idag.... Men kram till er alla!

• Snice

fealin- hur länge har ni försökt att bli gravida? et är väl superbra att ni fått en tid. Gå dit och prata och se vad de kan erbjuda för undersökningar. Ta ett steg i taget och gör det inte till nåt stort pressande projekt! Hmm..lätt att säga, men peppning är alltid bra! *kram*

• Snice

Nämen Bäsebus va säger du!!! Och så sitter du helt hemlig och säger inte ett pip!!! Din filur!! Detta är ju hur spännande som helst! Ta ett CB imorgon tycker jag!!! Nu måste vi få total klarhet i detta! Vågar mig iallafall på att säga grattis! Tänk om ni skulle slippa IVF och sånt... *stor kram*

Fru JD- jag tror säkert ni kommer att lyckas snart. eftersom du blev gravid för några månader sen så funkar det ju. Hela den här proceduren är ju svår... det är inte bara att tajma in rätt dag... det ska vara de speciella spermierna och det speciella ägget och kroppen ska vilja vara gravid osv. osv.... Så snart blir det nog fina plus för oss alla!!!

Skrattigtjej- kan du inte tempa ändå? Det spelar ingen roll om du är överviktig eller har pco. Kan vara skönt att se hur kroppen beter sig ändå...

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*