~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Snice,ja,du har rätt,hoppas ju på att äl var typ i natt,nu när vi fick till det och allt,men vi får se om man har någon tur denna gång.
Snice,ja,du har rätt,hoppas ju på att äl var typ i natt,nu när vi fick till det och allt,men vi får se om man har någon tur denna gång.
Godmorgon alla tjejer,blir så trött på min kurva,hur sjutton ska man kunna tolka den?
som en jäkla jojo.
någon som vil analysera??
www.fertilityfriend.com/home/138f07
nä,det tror jag faktiskt inte,förra cykeln var den oxå rätt hoppig,så konstigt med flytningarna oxå tycker jag.
ja,jakey,jag vet min gästbok funkar inte fattar inte varför har försökt att ordna det men det går inte,skit tråkigt.
tack för hälsningen här.:)
mala 78 ja,det kan nog vara så,hade ju posetivt äl test i fredags,så älen kan mycket väl vara i dag,ska försöka attackera mannen i kväll,fast jag är otroligt trött.
Kan någon välig själ kolla min kurva igen,när gissar ni på att jag hade äl??
www.fertilityfriend.com/home/138f07
Tack blingring,kul med teorier,själv vet jag inte alls just nu,har värsta äl magontet,kanske inte haft äl än vem vet.
blingring, ja,vi är inne på 12 försöket oxå,så det gör det inte lättare,men denna gången har vi ju bara fått till det en gång,så chansen att det ska ha blivit något är väl minimal.
ja,ja,får väl ta det som det kommer lite,fast det är då inte lätt.
blingring, jag använder olika billiga stickor,vet inte varför det blev så konstigt förra månaden,hoppas att jag slipper det denna.
utredning gö vi inte,har 2 tjejer redan så möjligen en pergokur.
GAHHHHHHHHHHHHH,vad händer med min kurva??
någon som vill analysera??????
hur kan den sjunka i dag igen??