• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Tack fru JD jag håller med dig,kan inte tyda den själv,hoppas någon som är expert vill säga något. :)

• pilsa

Fru JD tack,fattar inte vad det betyder dock,många konstiga ord,någon som förstår kanske kan upplysa mig? :)

• pilsa

Snice tack,tycker bara att min kurva ser ut som en berg och dalbana,har inte sett så många liknande kurvor innan,men antar att det är normalt.
    hoppas du har rätt att min temp stiger och stiger för att sedan visa plus,men då har jag en obotad tuuuuuuuuuuuuuuur måste jag säga.

• pilsa

Tack Snice,vad gullig du är,ja vem vet nr 12 är kanske tur nr jag har väntat på:D

• pilsa

Hej tjejer.=)

i dag steg min temp yttepyttelite,hoppas att det är ett gott tecken,än så länge har inte ff visat ut någon äl,hoppas den gör det snart.

• pilsa

fealin ja,jag testade plus på äl test,konstigt att de inte skriver ut nu,för jag är säker på att jag har haft äl,det känns såi alla fall.

• pilsa

ja,det kan ju vara så,men vad ska jag göra liksom? :)
    hoppas ju att jag får ett streck snart,blir inte klok själv på min kurva faktiskt.
    ja,jag tempar samma tid varje dag.

• pilsa

öron termometer,kanske inte är det bästa,vet inte.
    har ju en kurva sedan innan,den ser väl inte riktigt likadan ut.

• pilsa

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP,varför får jag ingen äl på ff,nu blir jag liiiite ledsen.:(

• pilsa

myliten,ja du mycket bra frågor,hoppas att någon kan svara,för jag tror ju att jag har haft äl.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*