• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ofir,jo,så starkt var det när jag testade i fredags,sedan har jag fått 2 st något svagare efter det,tog ett nu i morse,jätte svagt,åhhhhhhh,spännande,tänk om jag har älat.
    Kram=)

• pilsa

Och så kom hon då,ingen ägglossnings blödning inte,utan yttepytte mens blödning,dag 44 blev dag 1.13 försöket nu då,känns varken bu eller bä,känner mig bara tom,tror inte jag tänker käka pergo denna gången heller,vill inte gå tillbaks till den gyn jag var hos,och man måste väl följa upp när man äter pergo,fast det gjorde jag iof inte sist.

Vet inte hur jag ska göra,tror att jag ska vila mig lite,fortsätter tempa och testa med äl test,men pergon får nog vänta.
    fast jag får se,om 5 dagar kanske jag har ändrat mig.=)

Kram på er:)

• pilsa

jo,du har rätt äppleblomman,bättre hon kommer än inte alls,känns så tungt hela skiten bara,jag menar dag 44,vad sjutton händer med min kropp?
    är så ledsen över att den bara jävlas med mig.

• pilsa

Tack Snice,ja,jag tror jag var äl lös denna månaden,får se hur jag gör med pergon,är sååååååå trött på allt faktiskt,bläää.

Tack Jozfein :)

• pilsa

Godmorgon tjejer,hemma i dag pga en snuvig liten tjejja.

Ofir,när får vi se pluset då? ;)

Jag har i alla fall bestämt mig för att inte ta pergo denna månaden,har börjat äta rosenrot,kanske det hjälper,eller inte,får se om jag älar denna gången.

kram:)

• pilsa

Håller mina tummar för dig tills motsattsen bevisats :)

ja,jag hoppas oxå det funkar denna månadenannars får jag väl käka pergo,nästa.

Lycka till på gyn i dag:)

• pilsa

Om någon orkar kolla min kurva,så skulle jag bli glad,hur sjutton kan tempen öka så?
    vaknade iof kl 5 och sov oroligt fram till 6 kan det påverka så alltså?.

en fråga till,vad betyder röda rutor ?
    ff har satt ut de lååångt fram i min cykel,fattar inget.

• pilsa

Hej tjejer,hoppas ni alla mår bra en sådan här Fredag:)
    jag börjar få liiiite ont i halsen,hoppas det bara är tillfälligt,vill ju träna mina 3 gånger i vecka,tänkte i morgon eller på söndag.

mensen vill inte sluta, men någon gång borde ju vara sista dagen.

Ha en härlig kväll :D

• pilsa

Thessis77 beklagar det tunga beskedet,hoppas allt löser sig.
    sänder dig många kramar.

Kraaaaaaam.

• pilsa

godmorgon,nu hade jag en temp på 36,4 i dag,ska jag verkligen inte fylla in den fast den har stigit rejält?
    har ju ingen lust att ljuga liksom,vad tycker ni?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*