~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Magda- spännande med din tempökning! Ser nästan ut som din septemberkurva! Var det då du plussade (och sen fick mf)?
Magda- spännande med din tempökning! Ser nästan ut som din septemberkurva! Var det då du plussade (och sen fick mf)?
Fixar lite...
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8 BIM 21/11
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 24/11
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 25/11
Nightfall www.fertilityfriend.com/home/1283de BIM 26/11
Henriks Wife: www.fertilityfriend.com/home/13ec8c BIM 29/11
Magda84: www.fertilityfriend.com/home/Magda84 BIM 30/11
Ofir1 www.fertilityfriend.com/home/12c2cf BIM 3/12
Min dotter Julia www.fertilityfriend.com/home/16fabb BIM 4/12
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BG 4/12
Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b BIM 5/12
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 7/12
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 9/12
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 10/12
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 11/12
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 15/12
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 16/12
Duntoffla www.fertilityfriend.com/home/Duntoffla 20/12
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1
Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
johto: www.fertilityfriend.com/home/16194c
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
n1ettan www.fertilityfriend.com/home/16b99a
Lyckostarna
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
+ Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BF 3/7-07
+ Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368 BF 4/7-07
+ Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BF 24/7-07
+ Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d BF 30/7-07
+ KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BF 30/7-07
Hej! Ingen uppe?
Jag är så besviken på mig själv! Missade tydligen att vakna i rätt temptid (hade ställt klockan men förmodligen bara stängt av den...)! Så tempen idag är två timmar senare...Så irriterande då jag var så nyfiken på just dagens temp!
Jag tror att min temp är högre om jag vaknar senare, så mest troligt var egentligen tempen lägre än den igår och iförrgår... Eller jag vet inte... suck va trött jag blir! Vill att ÄL ska ha varit! Nu kommer inte vi kunna pricka in nåt mys förrän på söndag... jag jobbar så mycket och min 14-åring är uppe så sent på nätterna i rummet bredvid...
Var är alla?!! Usch så eländig jag känner mig nu... Nu börjar den här förvirringen som kommer varje månad... Undrar om ÄL har skett? Förmodligen inte? Hur ska vi nu lägga upp strategin med mys? Hur länge ska man orka?!! Fan... Jag är så less efter att ha försökt i ett år! Vi fick ju iof inte börja förrän i augusti i år och då är det inte så länge... men för mig känns det längre eftersom jag var redo när jag slutade med p-piller för prick ett år sen! Är så trött på att analysera flytningar, pricka in mys på rätt dagar, tempa, fundera....
Henriks wife- Jo, man håller sig ju kvar p.g.a belöningen man förhoppningsvis kommer få! Men det är en berg- och dalbana. Vissa dagar är man superpositiv och andra är det bara platt fall...
Angående din kurva så tycker jag att ÄL syns tydligt, så jag tror inte du behöver oroa dig för att den inte inträffat trots att den var så mycket tidigare än förra månaden! Fast förra månaden ser ju skum ut men positivt ÄL-test och sen mens så otroligt långt efteråt. Var du kanske gravid ett kort tag och sen började blöda? Har ju inte följt dig innan... Kram och välkommen till denna tråd i efterskott!
N1ettan- tack för kramarna! Känner mig bättre nu... Har bestämt mig för att inte fundera allt för mycket, för jag kan inte göra nåt åt det iallafall! Nästa mys för oss blir helt enkelt på söndag f.m och det kanske räcker... Vi får väl se!
Varför kan man inte se din kurva förresten?!!
Hehe, nä att planera och ha sex är verkligen något som inte ska ske samtidigt! Jag känner mig skum mot min man i dessa tider... som att jag enbart är ute efter hans spermier och inte den närhet och kärlek sex innebär... Men som tur är förstår min man rätt bra och han vet att det är ÄL-tider och han vill ju så gärna han med, så han kan nog stå ut med att vara leverantör ett tag!
Tack fru JD för dina ord och kramar! Du är en av mina klippor i denna tråden tycker jag! Det är ni alla förstås, men vissa känner man ju extra för!
Hur går det för dig?! Är du i ingenmanslandet, eller kanske ÄL-förberedelserna är i gång?!
fealin- hur gör jag då om jag vil korrigera? Hehe, jo jag testade att skriva in en temp för imorgon för att se om nåt hände, men så strulade programmet och jag stängde bara ner... trodde inte den sparades!!
Athena- gullig du är! Du har lika rätt att klaga som jag! Vi är ju alla som tidsinställda bomber och när det inte går som man tänkt så exploderar man vare sig det handlar om försök i några månader eller nåt år. Alla har ju sina problem så att säga! Din karl låter lite som min. Han är inte så insatt i tempandet men han lyssnar troget när jag berättar om temp hit och dit fast han inte fattar egentligen... han tycker ju att nån hundradel hit och dit i temperaturen inte gör nåt! Och så är det ju i andra sammanhang än när man tempar för detta ändamål.
Apropå kaffe, så läste jag på en sida om lite råd inför att försöka bli gravid. Ni kanske har läst denna sida men jag länkar till den ändå! www.niomanader.se/content.asp
Jag hittade corrector. Jag fyllde i min temp och tid och fick att tempen skulle vara 35,77 istället för 35,99 idag... Är det då ok att lägga in den tempen och skriva ordinarie temptid? har aldrig använt detta...
Jag låter den tempen vara nu som corrector räknade ut. Eftersom jag vet att min temp stiger när jag sover längre så stämmer ju inte den temepn som blev idag heller! Så mest troligt har inte ÄL skett ändå hos mig och då kan tempen gärna få dippa då, så ser vi... Jag har jättemycket molande idag med så nåt är ju helt klart på G! Får se hur flytningarna beter sig under resten av dagen... Har inte analyserat nåt ännu eftersom jag tänkte att mysrester kanske är kvar. Hoppas iallafall att vårt mys räcker... nästa gång blir mest troligt på söndag f.m...
Jag ska snart iväg till jobbet (jobbar helgen också)! Så jag önskar er en underbar dag!!!
Athena78- Va kul med en till syrra!
Har du prövat med nåt gravtest idag eller är mensen på G? Förstår att du funderar vad som går fel när man prickat in rätt dagar och allt, men precis som Fru J sa att jag sagt... så ska allt stämma och ändå är det svårt! *kram till dig*