Ofir- dessa symtom... KAN bero på graviditet ELLER så är det inget alls... Man blir ju tokig på att inte veta!
Ja, det skulle vara kul att få plussa ihop, ett helt gäng här! Tänk om man bara kunde bestämma det!
Babynr1- det stämmer det... vi har ju vår lilla tjejgrupp här! Tur det för våra partners förstår inte alla gånger det man går igenom, speciellt dagarna fram till BIM... och då är det ju så bra att ha folk att prata med här! Det är lika med ens kompisar IRL... de tror man är knäpp som håller på och tempar och håller koll på cykeln! Jag hade med min termometer hem till min kompis igår för jag skulle sova över där. Hon fick syn på den och undrade om jag inte gick lite var lite väl överdriven som tog med mig den! Hon menade att det bara är att slappna av och inte tänka så mycket... Hmm! Kanske det, men är man i denna sväng så är det inte så enkelt! Jag "vågade" inte ställa klockan på min vanliga temptid 05.30 (vi sov i samma rum), utan tempade när jag vaknade kl 8... så mitt värde idag kanske inte är korrekt, men det gör inget nu när jag är på DPO 5! Men jag ville ändå ha en kurva med temp varje dag!