• Snice

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Har saknat er! Hur går det för dig mala78?

Duntoffla- vilken jobbig väntan du har... hoppas du kan få klarhet i detta snart!!!

Själv ligger vi i ÄL-tider antar jag! Vi försäker mysa på och så får vi väl se! Jag har ganska mycket stress i mig för tillfället (p.g.a jobb) så kanske kroppen kommer haka upp sig bara därför... suck! Men jag tempar på så får vi se vad min kurva visar!!

• Snice

Trevliga tider när man har tid och lust och möjlighet! Vi gör så gott vi kan...

Jag går bara på flytningar, tidigare cyklers historia och tempningen! Har prövat med Äl-test förut och de var bara blanka hela perioden så jag blev mer förvirrad än säker...

mala- hoppas inte mensen kommer... *kram*

• Snice

PS. Mala- din kurva ser då excellent ut!

• Snice

Duntoffla- jag skulle registrera det som spotting och skriva i anteckning hurdan färg och "mängd" det var... spotting behöver ju inte betyda mens och hur som helst kan det vara bra att skriva in det så finns det kvar för analys (om så behövs).

• Snice

Nu ska jag kika på några kurvor och kommentera innan jag går till sängs! Flyttar fram listan!

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
    skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8 BIM 21/11
    johto: www.fertilityfriend.com/home/16194c BIM 23/11
    Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 24/11
    n1ettan www.fertilityfriend.com/home/16b99a BIM 25/11
    mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 25/11
    Nightfall www.fertilityfriend.com/home/1283de BIM 26/11
    Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 29/11
    Magda84: www.fertilityfriend.com/home/Magda84 30/11
    Min dotter Julia www.fertilityfriend.com/home/16fabb BIM 4/12
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BG 4/12
    Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b BIM 5/12
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 7/12
    Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 9/12
    BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 10/12
    cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin 11/12
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 15/12
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman 16/12
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
    Ofir1 www.fertilityfriend.com/home/12c2cf
    Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1
    Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a
    Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
    fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3
    Duntoffla www.fertilityfriend.com/home/Duntoffla
    sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc

Lyckostarna
    + Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
    + MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
    + Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
    + Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
    + Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c
    + Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368
    + Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BF 24/7-07
    + Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d BF 30/7-07
    + KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BF 30/7-07

• Snice

Mina kommentarer kanske upprepar något ni sagt eller så för jag har inte hunnit läsa igenom hela tråden på några dagar...

skrattig tjej- hur går det med BIM? Synd att du inte tempar för vi kan ju inte kommentera din kurva..

johto- några känningar? Trist att tempen sjönk idag, men den kan ju ännu stiga igen! Ni har ju så bra odds med era mysdagar!

Athena78- dippen på dag 6 kan ju vara nåt bra! Och spotting nån dag efter kan ju också betyda nåt bra! Ingen mer spotting efter det? Spännande....

N1ettan- jag tyckte jag såg nåt inlägg om att du var ledsen? Var det nåt med din kurva denna gången? Den ser då fin ut än så länge! *kram*

Nightfall- har ditt kryss flyttats fram? Hmm... va jobbigt isåfall...

Pilsa- kram vännen....

Magda84- jag tror också på ÄL dag 15! Grattis till äktenskapet!!

Min dotter Julia- Grattis till positiv ÄL-test!! Kör på nu!!

Havssol- kära vän... saknar dig! Hoppas ni fick till det denna vändan!!!

Jessica- jag beklagar att ni måste vänta ett långt tag nu med att försöka bli med barn... Härligt är det att se dina roliga filurer i dina inlägg! Du verkar vara en så positiv och skön tjej!! *kram*

Det får vara allt för denna gången... Sänder en kram till er alla på listan!

• Snice

Tack för era gulliga ord! Och Jessica för dina gubbar!

Inatt fick jag sova en hel natt utan avbrott, och det har jag inte gjort riktigt senaste veckan! Har då vaknat mitt i natten och legat vaken nån timme och grubblat... Tempen min verkar fin inför ÄL! Eller vad tror ni?!

• Snice

Tjena mors!! Ni är så gulliga i den här tråden!!

Athena- Ja det är stor skillnad tycker jag på denna kurvan och förra kurvan! Håller med Jessica om att du hade ett fint dip som kan betyda allt (hoppas)!

mala78- du håller dig högt och fint i tempen! Verkar lovande!!

Min dotter Julia- jag tippar på ÄL för dig mellan dag 18 och 19 med tanke på ditt ÄL-test! Om så är fallet så får du ditt kryss på fredag!

pilsa- skillnaden mellan din nya temp och örontempen var ju ganska stor... i såna här sammanhang är det stor skillnad menar jag! Hoppas du orkar ta de där två minutrarna för tempningen för det kommer det nog vara värt!

Magda- skönt med krysset även om det är streckat! Men väldigt vad hoppig din kurva är denna månaden! Kan din kropp ha gjort försök till ÄL flera gånger kanske?

Ofir- att du inte fått kryss kan ju bero på att du inte tempat varje dag denna kurva. Dag 17 hade nog spelat en stor roll också... men krysset kommer nog bara FF får lite tid att fundera... huvudsaken att du vet att du haft ÄL! Myste ni på ordentligt?

Jag hoppas verkligen att jag har ÄL typ idag! verkar lovande med tanke på tempen och flytningarna... Mys har vi prickat in också! Skulle vara skönt om det visar sig att ÄL var idag... Då skulle BIM bli 6/12 istället för 9/12! Håll tummarna för mig!

• Snice

pilsa- om du missar de två temparna under helgen så kan det vara precis innan din ÄL eftersom FF räknat ut dag 8 som din fertila dag (baserat på förra kurvans ÄL)... Skulle vara bra med de temparna så att säga! Sover ni i samma rum? Tempen i sig tar ju ingen plats så om du kan smyga in den under ditt täcke och tempa... Pipet hörs ju knappt om det är en sån termometer som jag tror (har nog en likadan som jag beställde nyss). Lycka till och NJUT av spa helgen!!!

Havssol- va glad jag blev att du tittade in! Inget mer mys för oss ikväll...
    Bra att ni jobbar på med både hus och bebistillverkning!

Magda- ser att du lyckades "discarda" den tempen som du trodde var för hög! Lurigt med din ÄL egentligen... enligt flytningar och temp skulle jag gissa på dag 12... men enl ÄL testet blir det ungefär som FF satt ut krysset. Kan du inte testa att ta bort ÄL-testet och se vad FF säger då?!

Ofir- Skriv in BIM enligt när du själv tror att du hade ÄL!! Vänta inte på FF´s kryss utan lita mer till din kropp!! Jag har ju satt ut min BIM redan fast jag inte ens vet säkert när ÄL sker... det är ju bara att ändra om det är helt galet!

• Snice

Ofir vi kanske kastar några tomater men vad gör väl det?!!

Magda- va skumt att FF då tog bort krysset helt... jaja, ÄL inträffade säkert omkring den dagen ÄL-test visade pos. samt när FF satte ut kryss! Kul att spåna men man är ju ingen expert! Ändrar sig ditt BIM då?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*