~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Såja, fru JD! Nu är din temp på väg uppåt!! Så du har säkert haft ÄL och jag HOPPAS ni har fått till det i bingen!!
Såja, fru JD! Nu är din temp på väg uppåt!! Så du har säkert haft ÄL och jag HOPPAS ni har fått till det i bingen!!
Fru JD- Ja vi fick ju till det... åtminstone kvällen inna ÄL! men så tror och känner jag att ÄL var på natten mot den dagen krysset kom... eller så tididgt den morgonen! För flytningarna försvann med en gång mitt på dagen den dagen. Hoppas jag har rätt!
Vad tyckte din man om kryssen i almanackan då?!!
HS Bobbo- Jag tycker inte det stämmer med att du fortsätter med samma kurva som den du hade då du var gravid... Det finns ju nån knapp att trycka på som visar att du hade missfall. Hade du blödningar i samband med missfallet? Det kan man nog också registrera. För då får du ju börja om med ny kurva... Om du vill alltså! och det stämmer nog bättre. Kanske nån annan vet hur man gör?
Sorry, nu skriver jag OT (det är ju aktuellt just denna timme)... Ser ni på Idol? Vem ska vinna? Så spännande! Jag hejjar på Markus! Han är född i min hemstad.... och så bra på att sjunga!
Yeah. han vann!
Åhh, jag är så glad att det är helg och att vara ledig! Hektisk period har det varit!
Idag är jag på DPO 7, men känner inget speciellt... fast det är ju tidigt ännu! Det enda är att ett frö av hopp väckts! Tänk om jag skulle få mitt efterlängtade plus nu ett år efter att jag slutade med p-piller! Då man började längta och trodde det skulle bli en enkel match! Men det är väl meningen så...
Nu ska jag hoppas ner mellan lakanen och drömma mig bort!
Kram alla!
Hs Bobbo- vad bra att du kom på hur man gör! Måste kännas skönare att få en ny kurva för denna perioden.
pilsa- jag tror säkert att ni prickade in rätt med ert mys idag! Blir spännande att se din temp de nästkommande dagarna! Vattkoppor... jaja, men bra att flickorna fick det medans de är små! Jag fick det när jag var 14 och det var inte nådigt!
Dutoffla- ser att ÄL verkar vara på intågande för dig!! Va skoj! Och ni skjuter prick varje dag ser jag!!
Fru JD och äppelblomman- ni får nog era kryss under helgen!!
HW och Ofir- Hur går det för er?!! saknar dagens tempar...
Babynr1- min synkis! Du har tempat på "fel" tid två dar i rad nu... hoppas det inte är alltför missvisande! Du är som mig med hoppande upp och ner i temp! Nu vill man ju bara ha högre och högre tempar!
Glömde skicka en kram till Thessis! Tråkigt med temp som går ner... Är det verkligen helt kört då?! Hoppas inte!
Kram till dig Ofir. Trist med mens men samtidigt skönt att du fick en bra cykel som inte var lika lång och odräglig som sist!
Henriks wife- dippen dag 9 KAN ju vara en impdip! Snart får vi väl reda på det!
Min dotter Julia- inga sänkningar under helgen och det bådar ju gott!
Havssol- Näe.... kram till dig! BG var tydligen inte det rätta knepet att skriva... Hoppas du visar dig härinne hos oss snart! saknar dig och dina ord!
Thessis77- Vad fint det ser ut nu med tempökningen idag! Några symtom att spekulera kring?
Babynr1- looking good so far!
pilsa- säger som de andra- PÅ mannen ikväll!!!
Fru JD- Grattis till krysset! Ser megabra ut!!
äppelblomman- jag hade tänkt mig att du hade fått ditt kryss nu... För jag tror på Äl dag 17
För min egen del är jag lite besviken på att temparna inte är så höga... Men det ser ju stadigare och bättre ut än alla mina kurvor innan! Men så jobbade jag ju natt de månaderna och hade inte en chans att kunna tempa samma tid varje dag utan det blev när jag vaknade helt enkelt...
Min dotter Julia- Jodå med mig är det bra! Fullmåne på G och då brukar jag svänga lite i humör + "dra på mig vätska"...
Några symtom att spekulera kring har jag inte... eller OM jag har så avfärdar jag dem för jag vågar inte börja hoppas ännu!
Vill bara att den här veckan ska gå så man får veta! men ändå inte för det är så trist att börja om igen... och då få BIM i januari... känns avlägset!
Stackars dig Ofir... att få så där ont. det är säkert en biverkan av Pergo... så du får nog fundera hur du ska göra denna gången... kanske testa en månad utan och se om cykeln blir normal på egen hand? Kram till dig!
Hej Athena!! Klart det är okej att du hänger kvar här med oss fast du inte tempar! Tycker jag iallafall! Nån speciell anledning till varför du inte vill tempa just nu?
Suck va trött jag blir på min temp...
VILL ha en riktig höjning fr.o.m imorgon som skjuter iväg och håller sig där!!!
Gomorron alla! Hoppas ni får en fin dag! Vi ses i e.m!
Välkommen Ottisen! Hoppas du kan bli klok på detta! Det "enda" du ska tänka på i början är att kunna logga in på din FF-sida och kunna registrera din temp! Sedan kommer resten med tiden (om du vill fylla i flytningar, symtom osv). Adressen du fick av Johto är till en guidebok som några FF-tempare gjort för att folk bättre ska kunna förstå FF. Här i denna tråden lägger du in din adress till din tempsida (Tryck på Sharing-> Home Page setup och kopiera din URL-adress som står högst upp) och då klistrar du in den i listan. Vi har hittills gått efter BIM... vet man inte sin BIM så lägger man sig längst ner på listan så länge!
HOPPAS verkligen du får grepp om detta!!! Det är inte så svårt som det först kan verka! *kram*