• Snice

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Tack för frågan "Min dotter Julia"! Jo det är bra med mig! Idag är jag ledig och därför har jag kunnat sitta en hel del vid datorn!! Så skönt!!!

Jag tycker det låter lovande faktiskt att du blödde lite igår och inget idag! Håller mina tummar för dig!

• Snice

Fru JD- nu ser jag din temp för idag. Hade hoppats på att den skulle vara lite högre! men helt klart verkar ÄL vara nu i dagarna!!! Jobba på liiite till bara! *kram*

• Snice

HsBobbo, fy va tråkigt att du fick mf... Hur mår du efter denna pärs? Kanske bra att låta kroppen komma igång innan ni kör igång på riktigt, men gör som ni känner! Stor kram till dig!

pilsa- den flytningen du hade låter som EW i mina öron... om du kan dra ut den (som en tråd) så är det fertila flytningar. Jag tror det är olika med färgen. Ibland är den genomskinlig och ibland mer vitfärgad. Men jag vet inte riktigt då jag inte brukar ha såna flytningar... Spännande att se din temp imorgon!

Jag är skittrött och ska gå och lägga mig nu! Ses imorgon!!

• Snice

Gomorron!
    Vaknade av att min katt stod och tokjamade kl. 5.05! Så jag tempade och kunde sen inte somna om! Så det blev ca 20 minuter tidigare än normalt men det är nog marginell skillnad!
    Jag kikade på mina kurvor som jag har i "Chart overlay" och förutom att tempen är lägre i denna kurva (har ju börjat arbeta dagtid och vaknar regelbundet en annan tid samt ny termometer) så tycker då jag att den ser annorlunda ut än mina tidigare kurvor! Vad tycker ni?
    Ha en bra dag allihopa!! Ses i e.m...

• Snice

Flyttar fram listan...

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
    Henriks Wife: www.fertilityfriend.com/home/13ec8c BIM 29/11
    Ofir1 www.fertilityfriend.com/home/12c2cf BIM 3/12
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BM 3/12
    Min dotter Julia www.fertilityfriend.com/home/16fabb BIM 5/12
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BG 4/12
    Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b BIM 5/12
    Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 8/12
    BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 8-9/12
    cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 9-10/12
    Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1 BIM 10/12
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 15/12
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 16/12
    Duntoffla www.fertilityfriend.com/home/Duntoffla BIM 20/12
    Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 27/11
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
    Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a
    Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
    fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3
    sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
    johto: www.fertilityfriend.com/home/16194c
    Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
    n1ettan www.fertilityfriend.com/home/16b99a
    mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78
    skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8
    Hs Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368

Lyckostarna
    + Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
    + MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
    + Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
    + Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
    + Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BF 3/7-07
    + Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BF 24/7-07
    + Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d BF 30/7-07
    + KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BF 30/7-07
    + Magda84: www.fertilityfriend.com/home/Magda84

• Snice

Henriks wife- va är det för trist tempsänkning idag?! Men ingen mens ännu och det är bra!

Ofir- vilken lovande kurva!! Och precis som du säger då ser det bra ut med en ökning av tempen idag istället för en sänkning som det brukar vara!

Jessica- så himla tråkigt för er att inte få försöka bli gravida denna kurvan! Hur mår du annars då?

Min dotter Julia- kurvan ser fortfarande fin ut trots sänkningen idag. Du har ju flera dagar på dig att ta igen det! Hoppas verkligen!!

Thessis- sänkningen idag behöver absolut inte betyda något! Precis som för MDJ så har du flera dagar på dig att komma ikapp!

Babynr1- OJ vilken stegring av tempen idag!! Min synkis denna månaden!! Fast för mig blev det en dip idag...

Cotterpin- din väg hittills går uppåt! Ser snyggt ut!

Jozfein- lika många dagar DPO som jag! Har du några känningar?

Fru JD- Temp idag tack?!!

äppelblomman- spännande! Ser ut som att Äl kan ha skett igår eller idag!! Ligger ni i?!

pilsa- hur går det för dig?!!

Jakey- ÄL på G ser jag! Kör hårt nu!!

sisf- Kanske hade du ÄL igår?!

fealin- kul att du är i ÄL-tider nu! Hoppas det går vägen!

Det var mina kommentarer för idag gällande era kurvor!

Själv har jag haft världens molvärk idag... nästan som mensvärk, men jag brukar inte ens ha mensvärk vid mens egentligen! Kanske ett bra tecken?!!

• Snice

HW- Då kanske tempsänkningen beror på sovandet på jobbet då! Hoppas det! Och bara för att du laddat upp med Pergotime och Äl-test så kommer du säkert att plussa! brukar ju vara så...

Ofir- Jag har själv haft samma tankar ang. dippet idag och molvärken! Man vill inte tänka för mycket men ändå sätts allt i samband! Min man sa igår att han verkligen trodde att vi lyckats denna gången, och det har han aldrig sagt förut så jag hoppas han har rätt!
    När ska du testa då vännen?!!

• Snice

HW- jag är inge duktig jag heller på att analysera egentligen... men jag tittar på alla kurvor då och då för att det är skoj och så försöker jag peppa samtidigt! Jag kommenterar inte alla kurvor varje gång utan mest de som ligger på nedräkning mellan ÄL och BIM samt de som ligger i Äl-tider... Det är ju så spännande!!!

• Snice

Fru JD- jaha så din temp håller oss på mattan ännu! Men efter ditt positiva ÄL-test igår så håler nog tempen en högre nivå redan imorgon!
    Jag håller med dig om att testa tidigare än BIM... IFALL man skulle råka vara gravid och få ett tidigt mf som annars skulle se ut som mens skulle göra mig ledsen... då känns det bättre att plussa liiite senare och möjligtvis ha större chans att få vara gravid... Hmmm... dålig på att förklara mig märker jag! Jaja, jag kände iallafall igen mig i det du skrev!

Jag är så himla trött ikväll med och ska nu dra mig mot sängen!

• Snice

Jessica- tack för att du kikade på min kurva!! Jag hoppas verkligen det är en lovande månad för mig! Nu har man stampat på länge och önskat sig ett plus! Hoppas det blir så snart!

Ofir- det blir så spännande sen att se hur din temp är idag!!

Resterande kurvor får jag kolla i eftermiddag när jag kommer hem från jobbet! Ha en bra dag!!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*