~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Kram till Thessis och MDJ! Jag vet precis hur ni känner er för jag fick ju också mens nu... Vi får kämpa vidare tillsammans!
Jag är låg idag med.... suck!
Kram till Thessis och MDJ! Jag vet precis hur ni känner er för jag fick ju också mens nu... Vi får kämpa vidare tillsammans!
Jag är låg idag med.... suck!
Tack Babynr1! Hur går det för dig?!
Tack goa vänner för era kramar och upmuntrande ord! Det värmer så ska ni veta!!
Jag börjar repa mig nu och börjar till och med planera inför nästa omgång! Tänk vad fort man ställer om sig i hjärnan... det är väl en överlevnadsgrej vi människor har!
Fru JD- min pärla!! Tack för dina värmande ord! Nu ska jag hoppas för dig istället! Fast helst hade jag velat gå vidare tillsammans med dig! *kram*
Just ja, Ottisen! Lussebullar är aldrig fel i dessa tider!
Kul att du tycker om att jag fick med dig i denna tråden! Nu ska vi hoppas vi plussar tillsammans! BIM nästan samtidigt....
Nu ska jag kolla lite kurvor... Har inte orkat på några dagar! Man gräver lätt ner sig i sina egna bekymmer....
Undrar hur det går för Henriks wife? Hon är bortrest ett tag väl så vi får nog inte veta på ett tag!
Babynr1- Tempökningen idag betyder ju att det inte är kört ännu trots dina spottings... Håller tummarna HÅRT! När du var till gyn- tittade han med vul? Såg han då om mensen var på G? eller var det bara samtal?
Cotterpin- va tråkigt med sänkningen idag... Hoppas tempen stiger mycket igen imorgon!!
Jozfein- jag tycker din kurva ser lovande ut!
Fru JD- vad fick du för spotting igår?! KAN det vara en nidblödning? Hoooooopas!!
äppelblomman- vad är det för skum kurva du har den här gången?!! Har du haft ÄL-känningar? Hmmmm....
fealin- Ni har prickat in ÄL bra!
Duntoffla- imorgon eller på fredag får du nog ditt kryss!!! Bra jobbat med myset!
pilsa- vad jobbigt med din temp som inte samarbetar med dig! Hoppas verkligen du hade Äl den dagen som FF nu satt ut kryss....
Det får vara allt från mig för denna gången... är rätt trött och ska i säng strax!!
N1ettan- det verkar inge bra alls hos er för tillfället. Jag hoppas verkligen det "bara" är en svacka ni hamnat i. Det kan ju lätt bli så när förväntansfullt planerar nåt och så blir det inte så. Säkert mycket prestationsångest inblandat också eftersom han sa att han hade ont i "slangen". Det brukar ju vara försvar att skylla på sånt... Jag hoppas ni kommer ur detta snart!!! *kram*
Min man har börjat prata om att det nog är honom det är "fel" på eftersom vi inte blivit gravida. Men jag säger till honom att det säkert inte är fel på nån av oss utan allt måste bara tajmas PERFEKT och inte ens det vet man på förhand! Vi ska kämpa ett tag till innan jag kontaktar min gyn igen. Eftersom min mens kom tillbaka i aug (efter p-piller stopp i nov-05) så har vi ju egentligen inte försökt såååå himla många gånger (5-6). Och min kropp har nog inte stabiliserat sig förrän de sista två kurvorna kanske...
Jaja, nu ska jag fixa lite och åka till min kompis och luncha. Sen ska vi vidare in till stan med fler arbetskompisar och sen ut på julbord med ikväll!
Ha en bra dag!
Stoooooor kram till Babynr1!
Hoppas ni får skoj på era julbord Ottisen och pilsa! Jag var på julbord igår med mitt jobb. Vi spelade bowling på stället och det var kul!
Välkommen Jordgubb!
N1ettan- du verkar ändå ta det bra att det inte blir nåt för er denna månaden! Hoppas allt löser sig och att ni är på topp nästa månad istället! *kram*
Jag konstaterade nyss för mig själv att det är skittrist att börja en ny kurva... den första veckan är så ointressant! Men ändå vill jag tempa för att coverline ska bli tydlig sen!
Jag lägger ner Henriks wife på listan eftersom hennes BIM var för snart två veckor sen! Hon är ju bortrest om jag inte minns fel och när hon kommer tillbaka så kan hon ju själv ändra i listan! Vi får hoppas på ett plus för henne!!!
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 9-10/12
Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1 BIM 10/12
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 15/12
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 16/12
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3 BIM 17/12
Jordgubb: www.fertilityfriend.com/home/1664ba BIM 17/12
Duntoffla www.fertilityfriend.com/home/Duntoffla BIM 20/12
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 22/12
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 Bim 25/12
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 27/12
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BM 31/12
Ofir1 www.fertilityfriend.com/home/12c2cf BIM 2/1
Ottisen www.fertilityfriend.com/home/db27b 2/1
Min dotter Julia www.fertilityfriend.com/home/16fabb BIM 6/1 2007
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 4/1
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
johto: www.fertilityfriend.com/home/16194c
n1ettan www.fertilityfriend.com/home/16b99a
skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8
Hs Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol
Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be
Henriks Wife: www.fertilityfriend.com/home/13ec8c (BIM 29/11)
Lyckostarna
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
+ Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BF 3/7-07
+ Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BF 24/7-07
+ Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d BF 30/7-07
+ KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BF 30/7-07
+ Magda84: www.fertilityfriend.com/home/Magda84
Cotterpin- jättetråkigt med dina låga tempar då din kurva för övrigt såg så lovande ut....
Jozfein- Nyfiken på dagens temp!! Ser då bra ut med kurvan...
FruJD- tänker på dig och hoppas!
äppelblomman- Jag gissar faktiskt på ÄL dag 25 för din del.... Hur är din temp idag?!!
fealin- ser jämnt och bra ut än så länge!!
Jordgubb- den här kurvan ser det annorlunda ut efter Äl än förra! Tempen går stadigt uppåt! Hoppas den fortsätter med det!
Duntoffla- COOLT!!
pilsa- vi får hoppas på en tidig julklapp för er!
Nu ska jag göra lite nytta denna lördagen!! Ha en skön dag!!!