• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Tack Jozfein,jag tempade i munnen men nu har jag ändrat till vaginalt,det känns lite bättre.
    tempen visar sig högre om jag inte tempar i munnen,så jag litar nog mest på vaginalt.
    nä,att ta kontakt med någon gör jag inte,har haft svårt att få tag i en gyn,så nä,orkar inte med att leta efter någon som kan hjälpa mig med kurvorna.
    tycker det är skönt att få svar från tjejerna här,vet att ni inte inte är så mycket kunnigare än mig,men vi sitter ju i samma båt i alla fall.=)
    är inte orolig för min kurva på det sättet att jag behöver söka hjälp,men den är konstig om man jämför med era kurvor,det gör mig lite förbryllad.
    vi får väl se vad som händer.

tack igen för ditt svar.

• pilsa

Tack Snice,tror du har rätt,det enda jag tycker är skumt är min låga temp nu,men det är kanske så min kropp är vad vet jag.
    tycker din teori lät bra,och jag tycker som du,som sagt det är bara min låga efter äl temp som gör att det känns skumt.
    tror oxå på en tidigare BIM.
    Det känns lite konstigt denna gången för jag känner ingenting,brukar alltid ha ont i magen vid denna tiden i cykeln,men som sagt det behöver ju inte betyda något.
    Tack för din teori det värmer=)

• pilsa

två dagar kvar tills mensen ska komma,får se om hon gör det,jag tror fortfarande jag är död med min låga temp.

Ha en bra dag tjejer=)

• pilsa

n1ettan snice och äppelblomman,tack för era analyser det värmer massor=)

som jag skrev förut så är det coooool lungt i magen denna gången och jag har alltid mol och konstigheter i magen mellan äl och mens,så detta kanske är posetivt,vad vet jag.

Kram=)

• pilsa

Oj fru Jd,då kanske jag har chansen oxå,för jag känner ingenting som jag alltid brukar.=)

• pilsa

Fru Jd,jag saknar molet och värken,brukra ha sådana symtom varje gång mellan äl och mens,men inget nu,helt tomt,det värker lite ibland men inte som vanligt,hela tiden brukade det värka månaderna innan.

• pilsa

ja tack jd,det hoppas jag med,14 försöket borde ju vara ett jämt och bra nr att lyckas på.=)

• pilsa

Godmorgon=)

vad hände i dag tror ni? jo min termometer gick sönder,suck,fick ta örontermometern och då steg ju tempen till skyarna.
    kan man inte räkna om en temp med en decimal till 2? på något sätt borde det ju gå tycker man,eller?

nåväl i morgon eller på söndag ska mensen komma enligt min lutealfas,men jag har inga känningar alls,får se vad som händer.
    en till konstig grej är att jag har fått svamp i underlivet,det har jag inte haft på flera år,fattar inte varför jag har det nu.

Ha en bra Fredag alla=)

• pilsa

fealin,ja,den var ny,men jag dränkte den nog.*S*
    jag har satt ut den 22 det är mitt testdatum,men mensen ska komma nu.

• pilsa

Magda,som jag skrev högre upp så har jag dränkt min "vaginaltermometer"så i dag tog jag örontermometern.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*