~*~* Termometer beroende vänner~*~*
En fråga om lutealfasen,om man nu har en älfri månad så stämmer ju inte den uppenbarligen,men är den samma när man har en månad med äl igen,eller kan den ändras då?
En fråga om lutealfasen,om man nu har en älfri månad så stämmer ju inte den uppenbarligen,men är den samma när man har en månad med äl igen,eller kan den ändras då?
skrattigtjej,Beklagar sorgen måste hålla med Bäsebus,skaffa inga barn innan du mår bättre.
HAHAHAHA,måste skratta,min termometer överlevde visst mitt drunkningsförsök,har torkat och pratat med den så nu lever den igen,glad.=)
Fealin jo,jag vet,men den jäkeln överlevde ju så jag måste ju vara snäll mot den nu annars kanske den attackerar mig i sömnen,man vet aldrig.=)
fealin fy vad stygg du är,hur ska jag nu kunna sova,utan att drömma om en attackerande låg tempande termometer.buääääääääääää.=)
bläää,nu har jag värsta menskänningarna känns det som,så denna gången var väl bara lugnet före stormen,skumt att jag inte har haft några känningar förrän nu.
hon har ju inte kommit än men det är nog bara en tidsfråga.
Godnatt.
åh,jag är så sjuk,svullen hals snuvig och gud vet vad.
menskänningarna är väck i dag,så vi får se.
fealin,det är inte säkert det är kört,du är ju inte under coverline.
hej igen tjejer,skrev i går att jag hade menskänningar,men de har hållt sig borta hela dagen,skumt,nu är det ingen känning alls i magen.
att min temp sjönk i dag bryr jag mig inte om eftersom min temp alltid strular så,vågar jag inte lita på något.
får se om mensen dyker upp de närmsta dagarna.
HIHI,fealin ja,det har du rätt i,den jäkeln pep så fin efter 2 minuter i morse så.=)
men som sagt några känningar åt vare sig det ena eller andra hållet har jag inte,hoppas att det är ett gott tecken.
Snice,Kram på dig,hoppas du får vila dig rejält snart,och att din ledsenhet oxå försvinner.
Kramar i massor vännen=)