• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ja,vi får hoppas på det Duntoffla,men man vet ju aldrig med min strejkande kropp,hoppas du har rätt i alla fall.=)

• pilsa

äppelblomman, att jag hade en vit plupp,i går var för att jag var på julbord,festade och lade mig sent sov länge.
    ville ändå inte discarda den.

fealin,ja mina kurvor är alltid svår läs bara,vet inte varför,men vi får väl se vart det leder denna gången,har en tyngd i magen,men det kan ju vara mens känningar.
    har faktiskt inga direkta förhoppningar denna gången heller,känns som om jag inte kan bli gravid igen.

Kram på er alla.=)

• pilsa

en liiiiiten fråga oxå,tittade på ff,och enligt min lutealfas så ska jag ha mens den 16,ska jag skriva om min Bim? eller behålla den 22 som är testdatumet?

• pilsa

Känner mig så konstig,brukar ni oxå göra det i väntan på mens?
    just nu är jag så nedstämd och magen känns som om jag har en sten i den,vill inte leta symtom för jag har liksom gett upp innan denna gången men varför ska jag må så här alltid innan mens?
    önskar att hon kom för tidigt så att vi får börja på försök nr 15.

• pilsa

hallå tjejer,det verkar som om det blir en del plus här snart.=)

själv är jag så konstig i humöret,har sovit jätte oroligt och är såååå trött,hoppas denna natten blir bättre.
    tempen steg i dag,och jag hoppas det håller i sig,får se i morgon.

• pilsa

Fealin,ja,alla har svårt att tyda den inklusive jag själv,men nu har jag börjat tempa vaginalt,får se om det blir bättre då,verkar inte som om munen funkade särskilt bra på mig så jag hoppas detta blir jämnare och bättre.
    tack för tummarna=)

• pilsa

ja visst kan jag bli gravid ändå.
    men man blir lite konfunderad när örontermometern visade jätte högt och mun visade jätte lågt.
    nu hoppas jag att detta ska funka bättre så att man har en chans att analysera på ett vetigt sätt.

• pilsa

Tack Snice,det samma=)

bläää,min kropp är skum,nu sjönk tempen igen,kanske posetivt för att vara min kropp,eftersom den är så hög i vanliga fall,får hoppas på det i alla fall.

• pilsa

Hej tjejer,måste fråga er vad ni egenligen tror om min kurva?
    älar jag inte tror ni?
    jag fick ju posetivt äl test,men det behöver ju inte betyda något eller?
    känner mig helt knas eftersom kurvan är så konstig,känns ju inget roligt när den inte är tydbar alls.
    tyck gärna till om ni orkar.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*