• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

fealin,den har ju inte velat stiga något så jag tvingade in den under vattnet,höll den där för länge så nu har jag dödat den.=)

• pilsa

Duntoffla,jag discardade inte min när jag var på julbord,så det tror jag inte heller du behöver göra.

Hade du kul?

• pilsa

fealin,ja,jag gör så med alla som inte gör som jag säger.MOHAHAHAHAHA=9

• pilsa

kanske jag är lite tjatig,men jag är nervös denna gången,vet inte men eftersom all värk är borta mot tidigare månader och mensen ska komma i morgon eller på söndag då brukar det verkligen kännas.
    kroppen kan ju luras som den brukar göra så jag får försöka att släppa förhoppningarna,men skumt känns det.

• pilsa

äppelblomman Hur känner du dig?
    har du några symtom??

• pilsa

Oj,testa,äppelblomman det har jag knappt vågat tänka på,ska nog vänta till den 22 då ff har satt ut testdatumet,om jag kan hålla mig förstås,fast mensen kan ju komma i vägen oxå.

• pilsa

ja du,de går efter 18 dagar,eftersom jag bara har haft 2 st temp kurvor med garanterat äl,så vill de att jag testar 18 dagar efter.
    men min lutealfas är 13 dagar vilket betyder att jag ska ha min mens i morgon eller på söndag.

• pilsa

äppelblomman,nu blev jag sååååååååå sugen på att testa,men jag tror att det är för tidigt för mig,tog ett äl test,ja,jag vet att jag är knäpp,men det visade nästan posetivt,undra vad det betyder.
    Det betyder kanske inget alls,men jag är testoman inser jag nu.

• pilsa

ja,jag vet att visa får ett posetivt ältest när de är gravida,men jag litar verkligen inte på det.
    men du,det är verkligen inte ditt fel att jag testade,utan mitt eget så det behöver du verkligen inte känna.
    tror nog att mensen lika väl kan komma nu för nu har jag fått lite mol i magen,så vi får se.
    hoppas du får plusa i helgen,snacka om Julklapp=)

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*