• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Wow,vad min temp stef i dag,ingen mens i sikte heller,nu börjar jag bli nervös.

• pilsa

åh tack Duntoffla,skönt att du förstod vad jag skrev,den steg inte stef.

• pilsa

kanske det är ett gravtecken,stavfel menar jag.=)

• pilsa

Bäsebus,ja,du har rätt,men hoppet lever.=)

• pilsa

Ja tack äppelblomman,men man vet aldrig,hoppet finns ju men ibland känns det som om jag inbillar mig och ibland inte.
    ja,ja,får se vad som händer.
    testa du om några dagar igen,det blir nog ett fin plus ska du se.=)

• pilsa

Tack Snice,vad gullig du är,ja,jag hoppas oxå,men just nu kan jag inte känna vare sig symtom eller annat,har ju världens förkyling mår blää,hoppas ändå att detta är våran gång.

• pilsa

Tack Jordgubb,alla tummar tar jag emot tacksamt,tråkigt att mensen kom,håller mina tummar för dig nästa gång.

• pilsa

Förbryllad,kan någon hjälpa mig att reda ut detta?
    jag är på dag 28 av 21-30 min lutealfas ska enligt ff vara 13 dagar,så när ska jag då ha min mens?
    enligt ff ska jag få den i dag,men hur funkar det med cyklarna då? är det ägglossningen som gör att man får olika långa dagar i sin cykel innan mensen kommer?
    någon som fattar vad jag svammlar om?

• pilsa

hm,Duntoffla nja inte riktigt,menar du att de räknar då från min äl förra gången som var dag 8 och därifrån 13 dagar?
    och om det gör det kanske det inte stämmer med 13 dagar denna gång?
    svammel,är nog för trög för detta i dag,

• pilsa

nä,du förvillade mig inte,men jag tycker det är krångligt,lite mycket att tänka på,eftersom jag,kanske har väldigt oregelbunden äl,så kan jag ju inte veta när jag ska testa från gång till gång,eller hur lång cykel jag kommer att få.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*