• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Amäh fealin,säg bara att jag ser gravid ut,utifrån kurvan sett så är jag mer än nöjd.=)

• pilsa

tror mina tuttar växer på kvällen,fy jag säkert inbillar mig nu,kan någon ta bort min skendräktighet.

• pilsa

äppelblomman,nä,det är en dum begäran jag vet,suck,vill bara få testa snart så jag vet vad som är sant och inte.

tror fortfarande att du kommer få ett fint plus om några dagar,jag har rätt,vet=)

• pilsa

glömde,är jag inte gravid,önskar man ju att mensen kan komma så att de värsta kramperna är över till jul.

• pilsa

Hej ofir,kul att se dig,jag tog oxå ett äl test nu galen som jag är,det var starkt posetivt,men jag litar inte på det.
    hoppas du mår bra.

• pilsa

tack ofir,skönt med lite tummar,det behöver jag,nr 14 är ju ett jämnt och fint nr att plusa på oxå.:D

• pilsa

fealin,näääääää,vad trist,du skulle ju plusa nu.=(
    men påt på Nyår nu då;)

äppelblomman det ser fin ut.=)

tack för att ni undrar om lilla mig,mår liite illa i dag,men marginellt,får se vad som händer som sagt.
    Fealin,nä,jag har inte mutat termometern,den blev väl rädd för att bli dränkt igen.

• pilsa

ofir och Duntoffla,tänk att min kurva kan se bra ut,hoppas det betyder något oxå=)

ofir,konstigt det där med äl tycker jag,man vet aldrig riktigt säkert,eller jo,kanske när tempen stiger.
    äl tester är lite skumma dock,tänka mitt som visade posetivt nu,vad ska man tro liksom.
    hoppas ni har legat i nu då om äl har varit.

• pilsa

Skit oxå,testen låg inte i brevlådan i dag,åhhh,blir gaaaaalen,borde komma i morgon,men då blir det ju inte på morgon urin jag testar,vad tror ni går det ändå?
    eller måste jag vänta till på Onsdag.

• pilsa

kan mycket väl vara så orfi,sexa på nu vet ja.=)

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*