• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Henriks wife

I morgon går min temp under coverline, spotting nu till kvällningen...... Nu satsar vi på nästa månad, packar ner temp och ÄL stickor osså ska jag låna mina släktingars dator så att jag kan fylla i allt...så att ni kan följa mig Nu ska jag pigga upp gubben lite

• Fru JD

HW: Nä, vad tråkigt!! Men ja, vi ser framemot att följa dig nästa månad!

• Ofir1

Fru JD - ok då, kanske lite galenskap över inlägget. Men jag lovar, sannolikheten är skyhög! Har man hållit sig på endast flytande skepp i hela sitt liv så är det väl dags att hamna på ett icke flytande om plusset kommer?
    Nej, nu måste jag nog gå och läsa lite om tänka positivt
    MEN om det ändå skulle hända så har jag iaf lovat sambon att spela "Havet är djuuupt, havet är djuuupt..nere på botten, där är det toppen, havet är djupt..." (ni vet Lilla Sjöjungfrun låten) i stället för klassikern "Närmare gud till dej". Lite mer uppåt!

men men, tack för komentaren om min kurva! Jag hoppas den är lika fin som den ser ut

• Fru JD

Thessis77: Men om du känner så starkt för att testa, så kan du ju göra det. Jag förstår hur du tänker. Det enda som håller mig ifrån att testa innan BIM (hittills iaf) är att jag är rädd för ett plus som slutar i tidigt mf. Då vill jag hellre inte veta, om du förstår. Men jag tycker du ska testa om du känner att väntan på BIM blir lättare att hantera då. Kram till dig.

• Ofir1

Henriks wife - Nej, vad tråkigt *Krama* Hoppas det går bättre nästa månad.

• Fru JD

Ofir: Vilken härlig tjej du är och lite galen ! *skrattar högt*

• Snice

Fru JD- jaha så din temp håller oss på mattan ännu! Men efter ditt positiva ÄL-test igår så håler nog tempen en högre nivå redan imorgon!
    Jag håller med dig om att testa tidigare än BIM... IFALL man skulle råka vara gravid och få ett tidigt mf som annars skulle se ut som mens skulle göra mig ledsen... då känns det bättre att plussa liiite senare och möjligtvis ha större chans att få vara gravid... Hmmm... dålig på att förklara mig märker jag! Jaja, jag kände iallafall igen mig i det du skrev!

Jag är så himla trött ikväll med och ska nu dra mig mot sängen!

• Jessica26
    Fru JD Blir alldeles rörd ju Generad
    Det är den 19 december som jag ska in så mindre än 3 veckor nu.

Snice det är faktiskt ganska bra nu.
    Renoveringen av hallen tar sig bra och vi fick grundmålat idag så ser man verkligen skillnad

Sen har jag VG i kursen sjukvård i skolan och det är så underbart då det är den längsta kursen och viktigaste för mig

Imorgon ny kurs "lindrande vård" Den blir nog ganska tuff eftersom den handlar om döden men det är samtidigt intressant.

Snice din kurva är spännande måste jag erkänna.

har tyvärr inte gjort några speciella analyser i övrigt utan hoppas att alla andra mår bra
    Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Ofir1

Fru JD - tack, vad söt du är Ser att det förhoppningsvis är äl dags för dej nu. Vi hoppas på en hög temp i morgon.
    kram

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*