HW: Trist med din sänkning.. Men den har inte gått under coverline än..
Ofir: Lilla goa Ofir, *skakar på huvudet åt galet inlägg om skyhög sannolikhet att man dör på sjunkande skepp om man för en gångs skull skulle få plussa* Jag tror Babynr1 får ge dig adressen en gång till till webbsidan som handlade om positivt tänkande
.. (Jo, jag vet - jag borde nog läsa den själv några fler gånger också.) Din kurva är jättefin ju, och det ska bli väldigt spännande att följa den!
Jessica: Jag vet att du sagt det massor av gånger, men när (vilken dag) skulle du göra den där undersökningen?? Tänker på dig väldigt ofta och hoppas att ni snart, snart ska få ett syskon till lilla Emilia!
MdJ: Hur känns det för dig? Några symtom åt ena eller andra hållet?
Havssol: Ler åt din kurva.. Hur har du det och när kommer du tillbaka??
Thessis77: Snygg dipp på dag 7!! Var det då du vaknade tidigare? Jag håller tummarna för dig!
Snice: Det håller jag verkligen med dig om, att din kurva ser annorlunda ut nu... Åh, du vet att jag verkligen önskar dig din man har rätt!
Babynr1: Du trodde att ÄL var en dag senare än vad FF satt ut va?? Bara att vänta o se nu!
Cotterpin och Jozfein: Jag kommer inte in på era kurvor, min dator bråkar så förb--t mycket med mig just nu så jag är på väg att hiva ut den genom fönstret. Iaf så befinner ni ju i "väntans tider", förhoppningsvis i mer än en bemärkelse.