• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Jessica26

Tack Ofir. Det betyder mycket för mig.
    Har du sett mitt förslag i den andra temp tråden

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Ofir1

Jessica26 - Ja, jag såg förslaget! Tycker det är jätte bra. Känner mej lite dum som inte ens tänkt på en så enkel och bra lösning. Hoppas resten tycker det samma.

• Jessica26

Ofir man kan inte tänka på allt när man har enliten i magen

För det tror jag att du har nu...

• Ofir1

Jessica26 hehe.. hoppas du har rätt.
    OT
    Jätte fina bilder du har i ditt galleri föresten. Jag var inne och kikade förut.

• Ofir1

rättelse: Jag hoppas alltså inte resten tycker jag är dum, utan att förslaget är bra.

• Jessica26

Tack bilderna på vår dotter är ju allt vi har av henne

Självklart tycker inte de andra att det var ett förslag, jag tyckte bara att det lät krångligt med vilande för nygravida.
    Men det är ju jag det

• Ofir1

Jessica26
    När jag läste din pres blev jag riktigt ledsen för er skull, men den var väldigt fint skriven. Man kan knappt tänka sig..
    Hoppas hon får ett syskon snart.

Ja, att ha de som plussade 2006 som vilande är kankse inte så bra egentligen. Men ville bara att de skulle va kvar på något sätt. Men ditt var ju mkt bättre

• Jessica26

Ofir kram på dig vännen för nu väntar sängen.

sen nästa år ska jag plussa för *Emilia* Ska bli storasyster -07. det har jag beställt..

• Ofir1

Kram Jessica26.. ska nog också sova snart. Hoppas att -07 blir ett riktigt tur år för er. Det förtjänar ni verkligen.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*