• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Duntoffla
    HS Bobbo- tack för det! Tycker dock att det är svårt att tolka flytningarna. Och idag har jag inte ens vågat försöka pga myset i morse. Det finns ju annat som liknar äggvitaOskyldig
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Hs Bobbo
    Duntoffla - hehe, ja det gör ju det.... jag lyckades aldrig förstå mig på det där med flytningarna. Alltså, jo jag vet ju vad som gäller, men tyckte aldrig jag fick det där klistriga som gick att tänja ut... haha, lustiga samtalsämnen!!
    Always look on the bright side of life!
  • pilsa

håller med er om flytningar,ibland är man sååå säker för att nästa stund tycka att de inte alls är fertila.

• Duntoffla

HS Bobbo och Pilsa- hahaha...ja, vilka samtalsämnen man tar upp här. Men det är verkligen svårt. Måste bara fråga, kollar ni "bara" på det som hamnar i trosorna eller kollar ni efter? Om ni fattar hur jag menar...Generad

• Hs Bobbo
    Duntoffla - jag kollade efter också... annars är det ju svårt att se om det går att "tänja ut"...!!

Nej tjejer - nu iväg i regnet in till stan med alla andra jul-människor. Puh!! Ha en bra dag!!
    Always look on the bright side of life!
  • mala78

kollar direkt på plats så att säga... det som är i trosorna har ju ofta torkat och blir då väldigt svårbedömt. Är lättast att se om man kollar efter man gjort nr 2. 
    Ja, kan ni tänka er om man skulle diskutera sånt här irl haha.

BIM 25/12
  • Thessis77

Duntoffla: tack för din kommentar och uppmuntran!

Snice: Tack för kramen, den behövs... Ja, det är nog kört nu - mönstret från tidigare månader upprepar sig och jag känner mig inte alls gravid. Imorgon och övermorgon kommer tempen att gå ner till ungefär 36,7 -36,75 för att sjunka till 36,6 på tisdagen. Tanten kommer på tisdag eller senast onsdag

Men ni är så jätte gulliga när ni uppmuntrar mig, jag uppskattar det verkligen! Återkommer för att kolla på kurvor när jag ryckt upp mig lite. Just nu känns det lite tungt att se alla "Jag har plussat!" och "Äntligen ett stort PLUS!" -trådar här på FL. Jag är givetvis glad för alla som får plus, men ärligt sagt så tröstar det ju inte precis just nu. Ha en fortsatt skön helg och trevlig första advent!

• äppelblomman

Thessis77 - Inte ge upp än! Det är ju några dagar kvar.. STOR KRAM till dig!

Missade dagens temp, typiskt! Men är nästan helt säker på ÄL på dag 17.

Önskar alla en bra kväll!

• Duntoffla
    mala78- ja, tänk att sitta och prata om detta över en fika på ett café! tror att man skulle få lite konstiga blickar. Hur är det med dig då?
  • mala78

haha, ja, helt klart.
    Jo, jag vet inte riktigt hur jag ska känna mig, jag har fått pergotime för att stimulera en bra äl och så ska vi inseminera. Men jag har tydligen ca 30% chans att det lyckas så jag har inga stora förhoppningar. Sen måste jag hitta ett nytt jobb också och har massa att plugga ifatt. Så, inte så super tyvärr. Hur är det med dig?

BIM 25/12
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*