Snice skrev 2006-12-01 22:08:54 följande:
Fru JD- Ja vi fick ju till det... åtminstone kvällen inna ÄL! men så tror och känner jag att ÄL var på natten mot den dagen krysset kom... eller så tididgt den morgonen! För flytningarna försvann med en gång mitt på dagen den dagen. Hoppas jag har rätt!Vad tyckte din man om kryssen i almanackan då?!! HS Bobbo- Jag tycker inte det stämmer med att du fortsätter med samma kurva som den du hade då du var gravid... Det finns ju nån knapp att trycka på som visar att du hade missfall. Hade du blödningar i samband med missfallet? Det kan man nog också registrera. För då får du ju börja om med ny kurva... Om du vill alltså! och det stämmer nog bättre. Kanske nån annan vet hur man gör?Sorry, nu skriver jag OT (det är ju aktuellt just denna timme)... Ser ni på Idol? Vem ska vinna? Så spännande! Jag hejjar på Markus! Han är född i min hemstad.... och så bra på att sjunga!
Snice: Jag har fyllt i "miscarriage" i FF, det som hände då var att de beklagade, men för övrigt ingenting. Den ser det ju ännu som samma period som den innan graviditeten, antagligen för att jag ju ej haft mens sedan dess. Vet inte riktigt hur jag skall göra - hade hoppats att den bättre skulle markera MF och liksom "börja om", men så verkar det inte funka. Får nog helt enkelt bara förlita mig på tempen.
Nån annan som har tips?