• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Duntoffla
    Äppelblomman- tack för tummarna! Hur mår du? Några symptom än?
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • äppelblomman

fealin - Blev faktiskt själv förvånad över stigningen! Väntade på spotting hela dagen igår och lär nog göra det idag med. Brukar alltid få spotting 1-2 dagar innan mens.
    Det negativa testet igår fick ner mig lite på jorden.. Annars är jag också i namnplaneringen! Nästan pinsamt hur man är!

• fealin

Duntoffla: Jag håller med dig om att man pendlar ständigt mellan hopp och förtvivlan men det är nog en del av spelets regler..
    Igår var jag gravid och idag är det glöggfest..

• fealin

äppelblomman: Du testade ju BIM -2 och det kan ju mycket väl komma ett pluss senare! Jag hoppas fortfarande på dig! Vad bra att du inte haft några spottings!

• äppelblomman

fealin - Ego mig.. Känner du fortfarande av illamående? Hoppas såå att hon håller sig borta från dig idag och din kurva skiljer sig faktiskt från tidigare. Mycket positivt!

• Duntoffla
    Fealin- ja, det pendlar väldigt. Helt sjukt att man blir ledsen av att en kurva dippar lite. Nåväl, ikväll är det julfest och jag ska parta!

Ha det bra!
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • fealin

Duntoffla: Ha en ovanligt trevlig kväll..

Äppelblomman: Inte ego-du! jag mår fortfarande illa som en gnu och jag har fortfarande lite små förhoppningar. Avvikelser är ju alltid roliga från mens-kurvor..

• äppelblomman

Duntoffla - Tack! Ja, tyvärr har man en förmåga att svänga en del i humör från den ena dagen till den andra. Känslig och lättpåverkad? Jag? Inte då!
    Skämt åsido, jag hoppas verkligen att din kropp känner sig redo och kan ge dig ditt plus snart. Kram till dig!

• äppelblomman

Duntoffla - Kul med fest! Hoppas det blir roligt!

Det enda symptomet är väl att jag inte har någon PMS. Brukar få huvudvärk, ömma bröst och allmänt dåligt humör men nu känner jag bara av magen. Den är liksom öm, fast inte riktigt som mensvärk. Svårt att förklara.

fealin - Hoppas att ditt illamående är gravidillamående!

• Ofir1

hej på er!!!!

Länge sen jag var inne nu. Kram till er som fått mens

Vet inte vad det är på gång med min temp. Den ska ju sjunka efter att man slutat ta perg tabletter men min stiger i stället. Men den kanske sjunker senare?
    Tempade ju inte hela förra kurvan så jag vet inte hur det ska va. Eller på samma dag som idag förra kurvan hade tempen sjunkigt iaf. Nån som tempar och äter pergo inne idag?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*