• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • äppelblomman

Ofir1 - Kul att ha dig här igen!
    Har tyvärr ingen kunskap om pergo men finns säkert någon annan som kan råda dig. Kikade på din kurva, när tror du på ÄL?

• äppelblomman

sisf - Kram till dig! Såg att du fått mens.

• Ofir1

Ja, härligt att vara tillbaka. Men får se hur mycket jag kan va inne i framtiden. Min dator är helt trasig och måste installeras om. Så jag använder sambons. Men då vill jag helst att han är i skolan så att jag kan sitta utan dåligt samvete.
    Jag borde väl ha äl dag 16 (alltså om 4-5 dagar). Men det ser ju lite ut som det har varit redan, på dag 9. Men pergo ska ju öka tempen så det kanske beror på det. Verkligen jätte förvirrande.
    Hoppas inte äl har varit iaf. Har ju inte myst tillräckligt.

• äppelblomman

Ofir1 - Kanske men du har ju inte haft någon fertil flytning hittills. Det kan ju i och för sig vara svårt att alltid märka. Hoppas att ÄL inte varit då, så att ni får chans att mysa lite till!

• Ofir1

äppelblomman - Jag har aldrig fertila flytningar. De jag har fyllt i som det tidigare är flytningar som är "lite halv" fertila. Och det är samma som nu.
    Men jag tror nog mest på att det är pergon som spökar ändå. Ska iaf inte räkna med att äl varit.

• äppelblomman

Ofir1 - Ok, visste inte. Nej, säkrare att räkna med att ÄL inte varit, så man inte missar.

• Ofir1

äppelblomman - Ne, det är inte lätt att veta Ja, det är ju det. Har inte haft någon tydlig äl värk, som jag brukar, heller så då är det nog inte så.
    Brukar ju känna av äl jätte jätte väl så varför funderar jag ens?

• äppelblomman

Ofir1 - Den frågan har jag också ställt mig några gånger.. Det måste vara så att jag gillar att fundera!

• johto

Nej jag har fått svamp igen! Får köpa Pevaryl. Det känns inte helt bra att stoppa upp såna där vagiatorier när man kanske är gravid. Fast det står på att det är ok för gravida. Men om ägget precis håller på att fästa då?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*