• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Duntoffla
    Pilsa- jag har svårt att tyda din kurva men håller tummarna.

Fealin & äppelblomman- hoppas hoppas. Ska bli spännande att se era kurvor idag.

För egen del börjar jag ge upp hoppet och ställa in mig på mens. Jag borde inte få mens ännu men jag vet inte heller hur min kropp resonerar efter MF. Jag får i alla fall dricka vinglögg i jul! Och äta gravad lax och goda ostar Glad Måste försöka vara positiv nu.
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • fealin

Godmorgon Duntoffla!
    Tyvärr sjönk min temp idag så då kanske men skendräktighet kan lägga sig lite..
    Hur går det för dig?

• fealin

Duntoffla: Varför tror du redan på mens? Så illa ser det väl inte ut? Du har ju många dagar kvar dessutom! Om inte kroppen bestämt sig för annat förstås. Jag håller med om att spetsad vinlögg och opasotiserade ostar kan få vem som helst på bra humör ..

• fealin

Snice: Jag förstår att det är tungt att blöda länge! Jag tillhör ju dom med tur och blöder ca 2 dagar. Men min bästa vänninna blöder i princip fram till äl och i floder....så jag lider med dig. Kram på dig!

• fealin

Fru JD: Har tanten dykt upp hos dig eftersom du redan dukar till glöggfest?? Jag kommer gärna. Jag tror inte att man behöver ahålla sig alkohol vid skendräktighet..

• fealin

ahålla=avhålla....tydligen inte så många vakna ännu så jag tar upp all plats jag bara kan här på tråden..hehe

• äppelblomman

fealin - Jag är vaken! Hur ligger det till hos dig idag då?

• fealin

wow äppelblomman! vilken stigning för dig!!!! ser ju strålande ut!
    Min sjönk lite men ligger fortfarande över den "första platån" efter äl. Så jämfört med tidigare kurvor så kan man se det positivt med glada ögon..

• äppelblomman

Fru JD - Hoppas tanten håller sig borta!

Jordgubb - Tror på samma teori som Jozfein, att det är antalet tempar som ligger över cover.

Duntoffla - Inte ska du väl misströsta redan, är ju en hel vecka kvar till BIM. Kan hända mycket under den tiden.. Håller mina tummar för dig!

pilsa - Ligger lägre i temp men fortfarande över cover. Kolla hur låga tempar jag haft efter ÄL, bara en svag höjning.

n1ettan - Här stiger det!

Snice - Förstår att du tycker det är trist. Skickar en kram som tröst!

• Duntoffla

God morgon tjejer!

Äppelblomman- Snyggt! Det ser så exempelplariskt ut!Skrattande

Fealin- jag är inte helt säker på att min kropp är helt återställd så det kan ju vara mensen på g redan. Jag vet att det är tidigt än men har en dålig magkänsla. Tyckte det var lovande förut men nu...urk!

Que Vivra verra- den som lever får se
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*