• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Duntoffla
    Flört
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Snice

Hejsan!! Jag har varit upptagen med jobbande och annat (ja ni vet ju så här i ÄL-tider vad man har för sig!! ). Sen var det nån timme ikväll som jag inte kom in på FL...

En jättekram till fealin!!! Fy va tråkigt vännen!

Äppelblomman- vilken rysare!! Hur går det????

Duntoffla- lång lutealfas du har! Skönt men ändå jobbigt antar jag?! dagens sänkning betyder inget för du har ju flera dagar kvar till BIM! Jag håller tummarna!

pilsa- det ser ju riktigt bra ut för dig med topptempen idag!!! Hoppas du får dina test imorgon och kan testa!! Hoppas så för dig! Du förtjänar ett plus efter din långa kamp!!

Jessica- Önskar dig all lycka imorgon. Skönt att få det undanstökat! Så kan ni få ta nya tag sen! Kanske varit skönt, på sätt och vis, med en pause från pressen? *kram*

• pilsa

Åh,Snice,du är sååååå go,tack för det=)
    hoppas att du har rätt,men som du vet så har min kropp jävlats förr,tyvärr.

Hoppas du mår lite bättre nu och att du får en fin stressfri Jul.
    Kram=)

• Duntoffla
    Tack Snice! Förstår att du är lite busy nu med annat Flört

Ja, om det är som jag tror enligt förra kurvan verkar min LF vara 16 dagar. Sist kom mensen på dag 17 så jag utgår därifrån. FF har satt BIM 20/12 på mig men jag tippar på 22/12. Jobbig väntan. Fundersam Ville hellre att mensen kommer nu så man får börja om på nytt. Tror inte att det tagit sig denna gång.  Mår du bättre nu? kramar
  • Snice

pilsa och Duntoffla- Jodå jag mår lite bättre! Har tyvärr mycket negativ stress omkring mig gällande jobbet... men jag försöker slå det ifrån mig för att det inte ska påverka vår verkstad!!! är ju trots allt en optimistisk person och vill inte ha mörka tankar!! Jag har haft fertila flytningar igår och idag, så nu myser vi för fullt! Idag bara rann det ur mig (ursäkta uttrycket)...Trodde nästan jag kissat på mig! Jag hoppas faktiskt på en tempsänkning imorgon och att ÄL är på ingång nu!! Ju tidigare detso bättre!!!

Jo pilsa jag vet att du haft trubbel med kroppen förut... just därför förtjänar du att det är på riktigt denna gången!!!

Duntoffla- varför tror du inte det tagit sig denna gången?

• pilsa

Ja,Snice,det värmer dock att du tycker det är min tur,du som fick mig att börja tempa,hoppas att det för något gott med sig.=)

• Duntoffla
    Snice- jobbigt med stress runt omkring sig. Men du verkar vara en positiv person som sprider gläjde omkring dig så jag hoppas att du inte påverkas för mycket. Men det kan vara svårt.  Härligt att ni verkar vara på g med bebbeverkstaden. Hoppas det blir sänkning i morgon och sen hög temp.

Jag vet inte riktigt varför jag inte tror på denna omgång. Tycker att tempen borde vara högre samt att jag har lite dragningar i magen. Känns som om man bara väntar på spottings och sen mens. Fick spottings sist på dag 14. Imorgon alltså. Önskar att jag hade tempat den gången jag plussade så jag visste hur kurvan sett ut då med temp och så.
  • Duntoffla
    God morgon Pilsa- din temp ser fortsatt bra ut Skrattande
  • pilsa

Godmorgon Duntoffla,ja,men den sjönk lite,kanske inte betyder något dock.
    Ha en bra dag.=)

• pilsa

Duntoffla,din temp ser bättre ut än min i dag.=)

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*