• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • johto

Snice: Ja jag vet. Temperaturen gick upp mycket snabbare och så har jag haft ont i bröstvårtorna. Kanske första ordentliga ÄL?

• Snice

Just ja, ska bara PÅMINNA er om att tråden snart går ut... och att ny tråd fortsätter med start på fredag 22/12! Jag har tagit på mig att starta upp den nya tråden! Jag hade ju några förslag som jag frågat om i två omgångar och som verkar accepteras, så vi kör så.
    De som blivit gravida i denna trådomgång kommer ha sina kurvor kvar i denna tråd men vi kan lätt se dem igen eftersom länken kommer finnas i TS.
    Om det kommer något plus under denna veckan så kommer de att följa med till nästa omgång för det vore ju trist för dem annars... Vad tycks om det?!
    De kruvor som ej är uppdaterade senaste månaden försvinner... inget illa menat men allt för att hålla igång aktiviteten! Sätt isåfall gärna in din kurva när du blir aktiv igen!!
    JULEKRAMAR!!!

• Modeshi

Appelblomman: Ja visst kanner man det ju bast i kroppen sjalv! Jag vet direkt (dagen efter i alla fall) nar jag haft AL, med eller utan temp, men visst litar jag pa min temp nastan lika mycket som min kropp det maste jag nog erkanna :).. An har han inte svikit mig den stackarn... he he.

Men sag nu att du skulle ha haft AL dag 25 da skulle du ju vara typ 12 dpo idag (och da var det ju inte konstigt om du inte fick plus for nagra dagar sedan!) och om det nu (god forbid) skulle vara sa att mensen kommer efter en normal LF baserat pa AL dag 25 sa ar det ju bara att ga tillbaka i systemet och andra AL datumet manuellt. Det har jag fatt gora en gang.

All lycka till i varlden till dig!

• johto

Mina bröstvårtor gör ont och är liksom vitfläckiga. Ser skumma ut. Nån som får så efter ÄL?

• myliten

Äppelblomman: Tycker din kurva ser väldigt, väldigt snygg ut! kan inte tänka mig annat än att det blir ett plus

• min dotter Julia

Min beh. gyn läkare ringde upp mig idag. Hade ringt o sökt han idag , och efter ca en timme ringer ha mig så snällt *värmer hjärtat mitt* och sa till mig att inte ha ngt där, i äl tider.. För "allt" kan störa de små simmarna.. Annars föreslog han ett annat preparat som ja kunde använda som kunde hjälpa de torra hinnorna..

Äppelblomma, de ser ju såååå Lovande ut!! kunde inte min kurva få se ut så?! *blink*

Duntoffla, din är också Jätte snygg!

Strax hämta Julia på dagis. kommer in efter hon somnat.. kram så länge på er!!

• n1ettan

min dotter julia- kommer du ihåg vilket preparat din gyn rekommenderade?

Snice- tack gulliga du för att du tittar på min kurva. SJälv är jag så övertygad att jag inte är med barn ( efter en gångs BD...) så jag ställde mig och tog 4 röntgenbilder idag... Vart så less när tjejen som skulle hjälpa till undanbad sig- hon och hennes sambo är säkert på smällen. En till i vår bekantskapskrets som blir med barn...

Äppelblomma- håller tummarna för dig!

Tack också alla ni andra som tagit er tid att bry er, titta ¨på kurvan och fråga.

• johto

Blev jätteglad när jag kände att det gjorde ont i brösten. Sen kom jag på att jag bara har träningsvärk i bröstmusklerna :(

• pilsa

Snice,du har såååååååå rätt i att jag testade sen med tjejerna,och ändå testade jag nu,NEGATIVT förstås,med cb,så nu är det till att vänta igen,vet inte hur länge vi får se.
    mår jätte konstigt dock,yr såååå in i vassen,och värk i tuttarna,ja,ja,vi får se om det är grav symtom eller om kärringen kommer.

• min dotter Julia

n1ettan.

Min läkare sa till mig att ja kunde köpa receptfritt OVESTERIN heter de, kan söka produkten på www.apoteket.se finns som Vaginalkräm & Vagitorier

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*