• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • BeDee

Hihi... va tvungen och kika i din gästbok MarieJ...
    Stackars liten...

• Petronella77

Åhh min favvo serie Såg det förra gången men kom då in ganska sent, så denna gång följer jag allt med spänning då jag är hemma.

• Marie J

åhhh.... vad det är spännande!!

Vill att det ska bli Nick & Tess igen

• Jewell

Någon som vet när serien börjar på nytt på Hallmark med nya avsnitt?????

• Nervis

*ler med nostalgi i blicken* följde denna serie slaviskt när Wilma var liten och man var hemma på dagarna...var min lilla lunchunderhållning juh...

det finns alltså nya avsnitt oxå?! inspelade som bara väntar på mig? Härligt...hoppas de kör igång snart med det...kanske lagomt till nästa lilla pyre?!

• Jewell

I vårast slutade serien på Hallmark för att dom kom för nära serien i Australien så dom var tvungna att vänta.
    PÅ deras hemsida stodet då att serien skulle börja i oktober men månaden gick och jag såg ingen serie start så jag undrar om någon vet mera när den börjar igen....

Nervis: var var serien när du slutade titta?

• Nervis

men... läste lite bak i tråden nu...är inte de som går på söndagar oxå repriser? Har sett de ibland nu men tycker faktiskt att jag känner igen dem? Eller har jag kanske drömt ihop egna avsnitt kanske mitt i sömnbristen ? (W. sover dåligt och vi förkylda allihop så det är ju inte omöjligt)

• Nervis

jewell- minns nu inte exakt...var är avsnitten på söndagar nu? Har för mig iaf att detta med claire hade hänt och att alla tog nya tag osv...men att det sendan började om med gamla avsnitt...

kankse det är nya avsnitt på söndagar då? På Hallmark ser jag ibland men tror att det krockar med nåt sambon måste se...

• Jewell

Jag har inte femman så jag vet inte var den serien håller på...

Svar på tråden Mcleods Döttrar