• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • Marie J

Hej!

Jag missade avsnittet som gick idag *buuu*
    Någon som kan/vill berätta hur detgick?? Är sååå nyfiken!!

• copycat

Vet inte om du fått svaret redan på vem som är pappan men om inte så kommer det här Peter är pappan! Han som var gift när de hade ett förhållande!

• Marie J

Japp, det visste jag redan, men vad hände i dagens avsnitt??

Någon som vet hur det kommer gå för Tess & Nick?

• BeDee

Vad hände idag... Harry kom tillbaks(eller va det igår), han vill bli sams med Alex och tar hjälp av Sandra. Han sätter upp en väg spärr för att få hjälp av Alex(Alex vet inte att det är Harrys v-spärr) att frakta djur till häst och på så sätt få prata med Alex, jag tror dom blir sams. Sen kommer Claire till spärren och får reda på att det är Harrys verk, hon berättar för Alex som åker för att konfrontera Harry, och där hittar han Sandra i endast handduk och sen kommer Harry med uppknäppt skjorta... sen visar det sig att Alex och sandra också har varit tillsängs...

Tess och de andra tjejerna ska klippa Alpackorna, men lyckas inte få ner de på sidan och hon vet att hon kan få hjälp av Dave, men vill inte, hon vill inte ta hjälp av en karl, hon vill klara sig själv, men till slut ger hon upp!

Meg tror att Terry bedrar henne och när hon tillslut konfronterar honom visar det sig att han har varit hos doktorn, för att testa om han har prostatacancer som det sen visar sig att han inte har...

Ursäkta om det är snurrigt... jag missade vissa delar, det blir så när man har en bebis

• Jewell

Marie J: Hur mycket vill du veta om Tess och Nick. Jag kan skriva i din gästbok o m du vill veta mera mne berätta hur mycket du vill veta så jag inte berättar för mycket.
    Serien har hunnit mycket längre på Hallmark.

• Marie J

BeDee: Tack för den beskrivningen

Jewell: Ja, jag vill veta allt haha, har alltid velat att det ska bli dom igen, men så nu har jag börjat gillat Dave. Sen den kvällen han kom till Tess på 2-årsdagen av hans frus bortgång... åhhh.... vad snygg han var då! Så nu vet jag inte längre vem jag tycker Tess ska vara med

• aprilbarn

Jo, gå upp i menyn till vänster och kolla på Episodes, så kanske du vet var i serien du själv befinner dig, så att säga

• copycat

Jag längtar tills de nya avsnitten börjar sändas på Hallmark

Svar på tråden Mcleods Döttrar