• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • BeDee

Jag reagerade inte på tiden igår när jag kollade på hemsidan... det är ju jätte dåligt!! Varför hålla på och ändra tid hela tiden??

• littletiger

Glöm inte idag! Det står 12.55 på Kanal5 hemsida och även www.tv.nu & SVT. Hoppas dem har rätt allihopa!

• Marie J

Claires kompis kom förbi o Claire ordnade så hon fick jobb + bostad på gården. Tess gillar det inte alls, hon tror det är något skumt med henne. (och det är det oxå, för hon har någon påse med stenar med sig, som hon har gömt på rummet)

Tess var till sjukhuset o gjorde hmm... vad heter det, ja fler undersökningar iaf. Som hon nu väntar svar på. Så drömde hon om Nick, att dom kysstes

• BeDee

Marie J: Okej!! Tack så mycket!! Jag kommer missa i morgon också! Funderar på om jag ska spela in!!

• caesar

Nej
    tror att det är avsnittet i dag som någon omkomer.
    urs vill inte se men endå måste man.
    alex har köt ringen och ska fria i kväll. så då måste ju det vara det jobbigaste avsnittet.......

snyft Gråter

ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ
  • lieh

tror också det är det jobbiga avsnittet idag så jag har bytat kanal.

Ni får gärna skriva vilket avsnitt det var nätr det är slut. Så vi vet om vi hade rätt.

• dekad

Japp, Claire dog i det här avsnittet. Typiskt att det alltid är folk som ska dö för att dom ska hålla spänningen uppe.

Svar på tråden Mcleods Döttrar