• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • caesar
    GråterGråterGråter

urs va jag gråter nu.
    dumma dumma Clare som ville sluta serien, Alex som vräkligen förstjänade att giftasig och vara lyklig. urs men men så är det ju. bara så tråkigt att hon ville lemna serien hon va ju så bra.
    ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ
  • Cia80

Marie J
    Håller med dig.
    Brukar inte följa serien men råkade titta på det just idag.

• Freiya

oj jag som just startade en tråd och undrade vad som hänt.. stackars lilla bebis :(

• solrosen83

Nej nu blev jag ju lite avis på er som har möjlighet att se serien. Här var vi bor nu ser vi bara finlands tv kanaler och svt1,svt2 och sveriges 4:a I förra lägenheten såg vi hallmark, hyresvärden skickade den kanalen åt oss från sin mottagare... Jag måste försöka köpa gamla avsnitt och se dem.

• knasmaija

Har följt serien väldigt länge, fruktansvärt bra.. Satt och verkligen storgrät nu när claire dog, måste verkligen se det igen imorgon... Tårarna kommer antagligen att komma :( Ett tips, brukar ni inte se den så tycker jag att ni ska börja... :)

• loving

usch vad sorgligt det var idag. Satt och storgrät

• knasmaija

Det är ingen repris imorgon, tyvärr.

Svar på tråden Mcleods Döttrar