• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • Marie J

Brett eller Brick eller vad han heter (tycker dom säger olika namn hela tiden) hittades död!!!!!!!!!

han var på väg tillbaka till tjejen och ställde sig på ett räcke, och sen halkade han nerför branten och dog.... usch! Becky hittade ringen i fickan, han skulle fria.... *snyft*

• BeDee

Jag har precis upptäckt den här serien! Håller med Marie J, Sorgligt avsnitt idag! Brukar tjuvkika även på Söndagar, men då blir man ju så nyfiken på vart Claire har tagit vägen?!?

• lieh

Jag vet vart hon har tagit vägen. Om du blir för nyfiken och vill veta kan jag lämna lite info i din gästbok.

• Marie J

Ahhhh!!!! Kunde inte hålla mig, så nyfiken som jag är!!! Var tvungen att gå in o kika i BeDee´s gästbok o se vad lieh skrev om vad som händer... och ja! Det skulle jag inte gjort!!!!!!
    ihhhhh!!!!!!

Hur långt fram är det?

• BeDee

MarieJ:Känns som att det är en bit fram... Visst är det svårt att hålla sig!

• Fina82

Den är super, har sett hela serien till de a ansvitten som går på söndagar händer MASSOR vill ni veta smaskiga och tråkiga detaljer e jag här =)

• lieh

Har lämnat svar till dig Marie J.
    Men det är som Bedee säger, en bit fram!!!

Svar på tråden Mcleods Döttrar