• Anonym (Skrajsen)

Relation med Serbisk man...

Förlåt att jag frågar, men jag är lite orolig. Har träffat en man från forna Jugoslavien som verkar både mysig och trevlig.

Har dock så dålig erfarenhet av utländska män då min syster var tillsammans med en man från Iran och han var den underbaraste i världen tills en dag då han förvandlades till ett monster som ville slå ihjäl både henne och vår pappa och ...

Jag är inte på något sätt invandrarfientlig, men jag fick en väldig respekt för olika människosyner i olika delar av världen efter det. Har dock ingen erfarenhet av Serber, utom en Serbisk kvinna jag känner till som blev väldigt pryglad av sin man.

Är det nån som utan att fördöma mig kan berätta lite om Serber?
    Jag vill gärna tro att det ÄR en toppenkille, men hur är deras kvinnosyn?

• Svar på tråden Relation med Serbisk man...
  • 0028

själv har jag varit tillsammans med en kosovoalban...vart misshandlad i fyra år...sen träffade jag en jugoslav vart misshandlad av han me....båda hade även andra tjejer förutom mej...fast jag bodde i hopp me dom...så det är inte bara misshandel alltid är dom otrogna oxå...

• Anonym (Skrajsen)

Han är oerhört charmig och rolig, men det är nåt som inte stämmer med honom, han kan inte ta ett nej utan att bli irriterad. Sen om jag säger att jag blir ledsen för att han surnar till, så rycker han på axlarna och säger att; Han är sån.
    Hade han bett om ursäkt för att han faktiskt sårar mig, så hade jag haft överseende med att han går på lite för mycket, men jag klarar inte av att han aldrig kan acceptera och lyssna på vad jag säger...

• Trollbarn72

0028: Du måste verkligen haft otur......Men.....svenska killar kan vara precis likadana......

• Anonym (Skrajsen)

0028
    Men hu vad hemskt du haft det! Inte klokt! Ur askan i elden!
    Hoppas du har det bättre nu! Vad många det är som skriver att Serberna är svåra att leva med! Jag har verkligen fått mig en tankeställare!

• Trollbarn72

ts. du måste ju känna själv vad som är bra o inte!! Du kan väl inte må bättre genom och höra alla negativa om serber,alla är ju inte så. Det är bara du som kan göra något åt det. Jaja,,,,lycka till!

• prinsessans

otur vet jag inte..men de gillar att kontrollera "sin" kvinna. Det är ju inget nytt.

• Anonym (svenne)

Eftersom du tvekar... så låter det på dig som att du inte vill satsa på detta? Det låter ju som att du tycker han är skit och inte repekterar dig. Varför överhuvudtaget fundera på om du vill ha något med honom att göra då?

Återigen, jag tycker det är fel att du poängterar att han är av en viss nationalitet - det anser jag vara ovidkommande för oavsett nationalitet så beter sig många män så.

Säg upp din bekantskap med honom då. Avsluta det ni har påbörjat så slipper du oroa dig över att han kommer att förnedra, misshandla eller vara otrogen mot dig. Enkelt?

• 0028

ja klart svenska killar kan vara lika dana...men en sån har jag inte träffat...själv skulle jag aldrig igen ingå ett förhållande med en utlänsk kille...skulle inte äns vilja bekanta mej me nya...jag har vänner som är utländska och det kommer dom fortsätta vara...men aldig någe mera....nu har jag det jätte bra är tillsammans me en svensk kille och är så kär och jag älsakr honom över allt annat!!
    jag tror inte på blandade förhålanden...det funkar itne...det krockar helt enkelt...dom säger att dom itne är så eller så men är det iallafall...kan aldrig ta ett nej,då slår man i väggen eller kastar iväg en glasflaska i väggen och säger åt en att gå ut ur rummet inann det händer någe...tills den dagen då slaget kommer....det är den erfarenheten jag har

• jess 2
    Jag e tillsammans med en man från Bosnien o han e världens snällaste, så du måste ha haft otur.
    Men hoppas att allt löser sig för er.
Svar på tråden Relation med Serbisk man...