• Anonym (Skrajsen)

Relation med Serbisk man...

Förlåt att jag frågar, men jag är lite orolig. Har träffat en man från forna Jugoslavien som verkar både mysig och trevlig.

Har dock så dålig erfarenhet av utländska män då min syster var tillsammans med en man från Iran och han var den underbaraste i världen tills en dag då han förvandlades till ett monster som ville slå ihjäl både henne och vår pappa och ...

Jag är inte på något sätt invandrarfientlig, men jag fick en väldig respekt för olika människosyner i olika delar av världen efter det. Har dock ingen erfarenhet av Serber, utom en Serbisk kvinna jag känner till som blev väldigt pryglad av sin man.

Är det nån som utan att fördöma mig kan berätta lite om Serber?
    Jag vill gärna tro att det ÄR en toppenkille, men hur är deras kvinnosyn?

• Svar på tråden Relation med Serbisk man...
  • Duckan74

Robot, du var ju verkligen trevlig, skulle alla svenska tjejer knulla allt som rör sig??

• Anonym (Skrajsen)

Ducka74,
    Förlåt, men vem är Robot? Vilket nummer har inlägg från Robot?

• Duckan74

Vet inte, föregående sida skrev han nåt otrevligt. Kolla bakåt får du se.

• Trollbarn72

men ts!!! Ska du gå på vad  alla andra säger??? om hur deras serber varit......förstår inte riktigt vad du väntar på?

• Anonym (Skrajsen)

OK, tack!
    Hade missat det inlägget!
    (Konstiga människor det finns, jag fattar inte heller vad Robot är ute efter... )

• 0028

jugoslaven som jag träffade sa att man slår den man älskar...och att han inte anser att han har gjort någe fel för det är hans kultur...mitt ex är dömd för misshandel på mej...jag fick leva med skyddade personuppgifter i 2 1/2 år...inte kul...

• Trollbarn72

Sorry ts, men gå på dina känslor!! Lycka till och kram!!!

• Robot

svenska kvinnor vill i hemlighet bli kontrolerade.. så det blir nog bra. go for it.

• prinsessans

Hahaha robot..dina försök att provocera är bara skrattretande.
    Din lille pajas

• Duckan74

Robot, är du oskuld, eller vilken slags kvinnor har du legat med eftersom alla svenskor är så lösaktiga? Det skulle ju göra dig minst lika slampig om du går i säng med dem.

Svar på tråden Relation med Serbisk man...