Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Smultronbubbla: Håller med dig angående Nelly 1: Man får ju ha rätt att yttra sig fästän man inte röstar.
Men som sagt, jag röstade inte så jag kan väl inte klaga... kan dem inte starta så man kan rösta på internet istället, på tv4:s hemsida?
Är det inte bara så pass att karaktärer som Cissi och Johan håller sig kvar just för att svenskar har en tycka-synd-om-gen och röstar inte för att de är bäst utanför att de känner medlidande? "Stackars lilla" effekten liksom!
Arcoiris: ja eller hur:) är du också en av dom som inte kan släppa taget om cissi ?
Jag tror nelly 1 menar att många tror att någon sitter säkert för det finns andra som röstar
men tänk om ingen röstar då väger ju varje röst starkare
och johan o cissi har kanske många släktingar ;D
Mia888
Precis! De vill väl ha åsikter från folket, även från dem som inte röstar.
Elina87: Nä för oss spelar det ju ingen roll som har en annan favorit än Danny men för honom gör det nog det...klart att det spelar roll om man blir 6:a eller 2:a i IDOL 2006. Jag hade velat se honom och Erik i final.
Jag håller med dig bill, så måste det ju uppenbarligen vara. Min fara är att Markus också kommer ryka och då slutar jag faktiskt titta på idol. Vinner Cissi är det en katastrof!
Ni kan vara lugna...Cissi kommer inte att vinna.
Smultronbubbla: Tror oxå det! Bara för att man inte röstar så har man ju sin favorit ändå och sina mindre bra favoriter