• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Theolin

Mrs Lejon: Jag tycker du sammanfattade det väldigt bra

• lostwhitoutu

glammis vart läste du det? skicka gärna länken?

• Sandys
    Theolin skrev 2006-11-07 09:15:03 följande:
    Mrs Lejon: Jag tycker du sammanfattade det väldigt bra
    Oh... tack
  • annki72

Mrs Lejon: Bra skrivet,förutom att du gillar cissi det gör inte jag.

Håller med om det där med Marcus, som 2:a har han större chanser att slå som artist.

• Annanym

Jaha, soul-motown. Det låter schysst! Fast den här veckan MÅSTE Johan åka ut. Oavsett vad vi andra här i tråden tycker lika och olika om verkar alla vara ense om att Johan är kass. Men som Mrs Lejon sa; han verkar ha en stoooor skara beundrarinnor. (Undrar om det är därför killarna är kvar i större utsträckning? Det är mest tjejer som orkar engagera sig i röstningen och de har "sina" killar som de röstar på. För inte har väl tjejerna varit så mycket sämre? Eller? Jag tycker iallafall att Linda var superbra och att det var synd att hon åkte ut.)

Jag missar tävlingen och får hålla mig till reprisen, även om det inte är lika spännande. Å andra sidan röstar jag aldrig så det kvittar väl ur den aspekten.

• Loren

Funderar just på att jag verkligen INTE borde se Idol på fredag.... Det känns bara pinsamt att sitta och lyssna till Johans och Cissis falsksång - men någon slags underhållning är väl det också.... Ojojoj vad de suger. Men, jag vet att det blir svårt att inte titta ändå när jag är hemma - men synd att Danny åkte, inte att han var min absoluta favvis, men killen har ju faktiskt utstrålning och talang, någon som J och C saknar.

Håller med Mrs Lejon i mångt och mycket (ej ang Cissi som ni märkt...). Ser nog hellre någon annan än Markus som vinnare, så som folk tycks rösta så varför inte JOHAN

• Gerbia

Är det helt klart att Danny inte får komma tillbaka eller, Vad har ni hört?

• Azucena

Åh, ge mig Danny tillbaka! Är fortfarande i chock och förstår inte för fem öre vad som gick fel vid röstningen. Blä, it sucks!

(Hej på er förresten! )