• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • WimsA

Mee löööööve Danny, som den gamla tanten jag är måste man ha nått att dregla över!

_ComBo_
  • Gumlan

håller med mamma T!!! Fattar inte hur folk kan se han som självgod o blabla... han verkar ju va värsta känsliga killen me dåligt självförtroende!!

Är de bara ja som inte gillar Markus?? fattar inte varför alla e så galna i honom??

• blondi75

på fredag tror jag att det e juryn väljer! Så juryn ska välja en låt som de tror att artisten kommer att passa med!

• Saga å Filippa

blondi75: Tack ! Men jag låter tjejerna leva kvar i tron att det är dansband på fredag, elak mamma *mohahahaaaa* . Ska bli kul att se det live.

• LinaFalk

Gumlan: VAD exakt är det du inte gillar hos Markus? Han kan sjunga och har utstrålning och har aldrig vart nära att åka ut?

• Petre

Jag är inte så förtjust i Markus heller. Tycker att han är både lite sliskig och lite trist. Hans röst låter tråkig också. Men han låter bättre om jag blundar .

• Mamma T

Arcoiris:
    Jag tror du bedrar dig.Jag är en god människokännare, och Johan är i mina ögon både go, ödmjuk och har väldigt dåligt självförtroende.
    Klart killen blir överlycklig då han får beröm och d går bra för honom.
    Han blev ju så jävla glad förra veckan när han fick så bra omdömen av juryn,eftersom han alltid är så van vid att få skit.

Jag röstade på Johan förra veckan, och gör det även den här veckan,that´s it.

• Mamma T

Gumlan: Kul att någon håller med mig

Jag är inte galen i Markus, men jag tycker han sjunger bra.Men d tycker jag att Johan oxå gör...

• Soppa
    Gumlan skrev 2006-11-13 18:22:19 följande:
    håller med mamma T!!! Fattar inte hur folk kan se han som självgod o blabla... han verkar ju va värsta känsliga killen me dåligt självförtroende!!Är de bara ja som inte gillar Markus?? fattar inte varför alla e så galna i honom??
    Det är väl klart alla är galna i honom han levererar ju på fredagarna. Trygg och är sig själv. Klarar av flera olika teman vilket vissa andra inte gör i mina öron iaf. Han är inte alltid 100 % men av alla som är kvar nu har det ju gått bäst för han. Vi får ju se i slutet vem svenska folket tycker är sveriges IDOL 2006.
    + att han är ju min svåger så det är ju självklart att vi röstar på honom.  Fast det är ju inte alla som har honom som svåger och röstar ändå för han är ju KUNG i sverige nu