• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Ireth of Dorthonion

Jag tycker finallåten var tråkig med Erik. Han sjöng den så slätstruket på något vis. Markus vågade göra den mer till sin egen och då är det skitsamma om det blev lite falskt här och var tycker jag. Tror inte vi behöver oroa oss för att dte ska låta så i radio ändå, det är stor skillnad på att sjunga live och spela in i studion!
    Förresten sjöng även Erik falskat här och var!

• Knasjojjobus

jag höll på erik.. tycker att han sjöng bäst. Tycker inte om markus röst alltså..

• Carisma95

När Darin & c/o uppträdde jag så tänkte jag; "vad roligt det hade varit med fler än 2 st i final"!!!

• Mysgos
    Carisma95 skrev 2006-12-02 18:16:52 följande:
    När Darin & c/o uppträdde jag så tänkte jag; "vad roligt det hade varit med fler än 2 st i final"!!!
    När Darin sjöng så tänkte jag - WOW den här killen kan verkligen sjunga och han kom
    2:a!!!
    Hur kan både Erik o Markus vara i final??
    Det var stor skillnad på sångtalangerna i årets Idol - det går utför känns det som....
    ?*`?-» ?*`?-» Vecka 8 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Binis

Vilken adress har hemsidan?

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Mia888

Tycker synd om ERIK. Jag som röstade och röstade men smaken är som baken
    Tycker ERIK gjorde helt sjukt bra i från sig igår med tanke på att han var sjuk.

• Sexymala

Oj, hehe hur olka smakerna kan vara. Jag tyckte att Marcus gjorde vinnarlåten bäst. Eriks var bra, men marcus va bättre.

• jeli79

Jag är iallfall super glad över att Markus vann! Tycker han är såååå cool och sjunger kanon är ju så snygg VILKEN KILLE!!!hihi känner mig lite som jag vore en fjortis igen när man trånade efter Jordan i nkotb hahahahah ( det där sa jag inte så högt *pinsamt*)
    Längtar eftr en skiva nu ****drömmer mig bort***

• L jung
    Binis skrev 2006-12-02 18:54:36 följande:
    Vilken adress har hemsidan?
    Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
    http://www.tv4.se/idol2006/
    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • Lindas1

Godmorgon alla idolfanatiker!!
    Ler fortfarande åt att Markus vann!!!! HURRA!!! Var det ngn som såg nyhetsmorgon på tv4 med inslaget av live sång??
    Har hört låten spelats på radion ett par gånger, njuter varje gång!!! Ska bli riktigt kul att följa hans framgångar...