• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • merlot

tyckte de va helt rätt person som åkte ut.
    Ja menar...den låten kunde hon inte sjunga...rätt ofta som hon sjöng falskt.Men annars har hon sjungt bra.
    Men inte nu de senaste

• Bonanza
    merlot skrev 2006-10-28 20:20:06 följande:
    tyckte de va helt rätt person som åkte ut.Ja menar...den låten kunde hon inte sjunga...rätt ofta som hon sjöng falskt.Men annars har hon sjungt bra.Men inte nu de senaste
    Johan har inte sjungit bra någon gång. Alltså borde ju han ha åkt istället.
  • merlot

jo visst...men han har mer än vad Linda har med sej

• BabyJia

Tycker oxå de va rätt person som drog, för igår va Linda inte alls bra:-/ Ja, Cissi har jag samma åsikt om som vanligt (hon borde ha åkt ut för längesen), men nästa gång blir de la troligen en kille som åker. Kör Johan på me en ballad nästa gång me så blir de kanske han, för ballader e verkligen inte hans grej.

Tycker fortfarande de e skönt att Erik håller måttet uppe.

• Petre

Trots att jag hoppades att linda skulle åka ut innan tävlingen igår så blev jag besviken. Jag tyckte hon gjorde Heroes (som jag också trodde att precis alla kände till) bra och Johan var definitivt sämre!
    Jag trodde faktiskt att Johan åkt ut hela dagen, tills jag såg tidningen i affären - trots att jag såg på upplösningen i tv. SÅ säker var jag på att han skulle åka.

• Andrundrun

När ska Cissi, Johan och Danny åka ut???
    Blir lika frustrerad varje gång jag ser någon annan åka ut istället för dem. *suck*

Aj lööv Markus baj dä väj

• Petre

Markus var lika trist att titta på som vanligt.. När ska han sluta med sina trötta poser... Men han sjöng rätt bra, som vanligt. Men för mig är han inte vinnarmaterial. Han får säkert göra en skiva ändå så egentligen är det nog bättre för honom själv att inte vinna också.

• glammis

Johan har haft sina ljusa stunder. Han är kass när han blir nervös men jag gillar hans röst! (och jag är inte ens en fjortis!)

• dotter04
    Andrundrun skrev 2006-10-28 20:32:52 följande:
    När ska Cissi, Johan och Danny åka ut???Blir lika frustrerad varje gång jag ser någon annan åka ut istället för dem. *suck*
    Och jag som tycker att Danny är såååå charmig...
Svar på tråden Idol del 2