• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Tre solstrålars mamma
    Trikarn: Inte heller jag kan komma Vi är uppbokade på fredag.

Cella: Tycker inte heller att du är larvig. Om du känner att det känns olustigt att han reser iväg nu så borde han avsäga sig resan! Men så är det ju karlar det handlar om, de har lite svårare att inse det här med graviditeten. Min man fattar fortfarande inte att vi ska få ett till barn snart...och då har vi idag 30dagar kvar till bf! Trots att jag säger det att, är du beredd på att du kan bli pappa om 2-5v...då skakar han bara på huvudet
    bf 26/1-2007 (v36)
  • Mi Amore

Hej alla hoppas ni haft en trevlig jul
    Själv har jag varit hos min familj i dalarna, jobbat och nu idag kom vi hem från Olles familj i Uppsala.

Nu börjar vi få ihop alla lillans saker
    Mamma gav oss pengar i julklapp och pappa gav oss fårullsfäll (svindyr lyx modell) och ett skötbord. Olles pappa hade kvar en säng från olles lillasyster (inte 70-tal!) Den va jättefin så den tar vi Sen köpte han ett babygym jag önskat mig! Bamse och det är så mycket fina färger
    Har varit i uppsala sen i måndags och innan det va jag ju hos pappa, nu måste jag gått upp 30kg under veckan, jag har aldrig ätit så här mycket!

Trikarn: ja kommer gärna Ska jag ta med nåt?

• oskarzakknikkis mamma

det e konstigt det där att karlarna inte hunnit med att fatta att vi ska ha barn liksom, dom har ju sett oss förändras under snart nio månader....

här råder i alla fall det stora alkohol förbudet efter nyår då jag fick oskar en vecka tidigare...
    klart att karln måste få ta sig en öl och ett glas skumpa på nyår.. men nån resa skulle ja aldrig släppa iväg honom på.. tänk omd et sätter igång liksom!

hoppas alla mår bra... sj e ja trött som skrutt... allt känns tungt nu och dagarna går sakta! 30 dagar kvar...

• Lillen06
    Mi Amore: Vi köpte bamses babygym innan jul och Melvin älskar det med alla glada färger;)  (se galleri)
    GOD FORTSÄTTNING från Linda & Melvin
  • Trikarn

Mi amore: Det behövs inte, om det inte är så att du har ngn skum craving =) Eller vill ha ngt speciellt Te...

Fika hos Trikarn( lisa) och Korall på Bjurhovda på

FREDAG 12-16,30 Drop in =)
    ( Korall är dock lite snorig, räknar henne inte som sjuk då det är så lite)

*Lisa, magen o Korall
    * Mi amore

• Längtande Lina

Fika hos Trikarn( lisa) och Korall på Bjurhovda på

FREDAG 12-16,30 Drop in =)

* Lisa, magen o Korall
    * Mi amore
    * Candyheart och Meja

* Lina och Milton (en liten stund i alla fall, runt 13 tiden)

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Delphia

Hejsan alla glada. Hoppas helgen varit bra och att sista veckan på året sluta bra för er alla.

Själv är jag inte så glad. Natten till igår åkte jag på världens öroninflammation och slutade hos familjeläkaren 10 timmar senare med sprucken trumhinna. Från och med igår har jag världens förståelse för alla små som får öroninflammation. Ett evigt ringande i örat och hör som en gammal dam. Imorse stod Kevin och pratade om sina vänner och deras leksaker och Cassie jollrade som gladast och tv:n var på... detta gjorde så jag inte hörde när telefonen ringde. Dessvärre så hittade jag inte telefonen för att jag inte kunde lokalisera varifrån ljudet kom. Har fått en dunderkur med pencilin, 4 tabletter á 1g/st i 5 dagar så jag hoppas verkligen  att det gör susen nu. Om inte annat så sover jag ju gott Vilket inte är helt dumt.

Tyvärr innebär det att jag inte har orken nu att kila över på fika hos dig Trikarn. Skulle gärna vilja. Men jag hoppas verkligen att detta inte är sista gången vi planerar en fika.

Cassandra har nu gått upp till 4200g och är 1 månad
  • Trikarn

Psss..nu har jag beställt vagnen o den kommer nästa vecka!! aghhhh tror ni jag kommer sitta klistrad vid telefonen eller?? *woooiiii* apple-green blir det iallf =)

• Smilla 78
    Längtande Lina skrev 2006-12-28 11:08:31 följande:
    Fika hos Trikarn( lisa) och Korall på Bjurhovda på FREDAG 12-16,30 Drop in =)

* Lisa, magen o Korall
    * Mi amore
    * Candyheart och Meja
    * Lina och Milton (en liten stund i alla fall, runt 13 tiden)
    * Smilla78 med magen gör Candyheart och Meja sällskap
    Vi får en kille 21 februari
  • Trikarn

Har skickat adressen till era inbox =)

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3