• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • sol och bad

Hej tjejer . God fortsättning på er.
    Hoppas ni hade en underbar nyårskväll och dag. Hoppas kunna vara med på nästa fika tillfälle. Ha ni bestämt nått?

• Cella

Hej, allihopa hoppas att ni haft en trevlig julafton. Vi har gaft det jättetrevligt.
    Verkar som om em del bor på Gryta?
    Själv bor jag på Södra Gryta (villaområdet vid grytakiosken), vore jättekul att hänga med och promenera sen när bebben har tittat ut. Nu är der nog ingen idè eftersom jag rör mig lika snabbt som en sengångare.
    Trevlig kväll.

• Flink

Hoppas ni alla haft en minnesvärd nyårsafton!
    Nytt år - nya möjligheter!

Är det någon som vet om Öppna Förskolorna har öppet under veckan? Sonen börjar inte på dagis igen förrän 8 januari.
    När inget snö finns att åka pulka på får man hitta på andra saker. Snart 2-åriga sonen blir ganska lätt rastlös hemma...
    Förhoppningsvis så har ju Vallby öppet så man kan kika på lite djur!

Tycker också det vore trevligt med någon fika. Är det någon dag som är bokad?

Må gott!

• Längtande Lina

Vi har inte bokat upp någon dag än.. Det är bara att komma med förslag

Cella, då bor vi inte långt ifrån varandra...Jag bor på andra sidan anemonvägen från önsta centrum! Om du förstår vart jag menar! Klart du ska hänga med på promenader sen...

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Längtande Lina

Någon dag för fika alltså

• Deighthon

Hej alla och gott nytt år!
    Har varit lite anonym ett tag men det har varit fullt upp med ny bebis och sonen som varit julledig från dagis!!!

Lillen&LL-Har kommit igång med promenader också-vad skönt det är att få komma igång igen!!!
    Men vad ska vi nu äta när vi fikar....för inte blir det väl stoooora bullar&chokladbollar??? Jag har börjat mitt 'nya' liv idag så nu är det frukt till mellanmål som gäller! Men man måste ju ändå äta ordentligt när man ammar,fast man kan ju försöka äta rätt.

Nästa vecka vore super trevligt att ses!!! Sonen går tillbaka till dagis från och med torsdag så då blir det lite lugnare här hemma!

• Mi Amore

Då var det 2007
    Om högst sju vecka ska lillan komma om hon inte trivs allt för bra i magen och vill stanna nån vecka extra
    Ja det skulle va kul att träffas och kika på magar och bebisar

• Längtande Lina

Deighthon, så länge vi träffas hemma hos varandra kan vi ju alltid äta fruktsallad Det blir lite värre om vi skulle luncha eller fika på stan Förvånad

• sol och bad

Hej tjejer
    Jag och min son börjar 2007 med en seg start. Idag ska jag ringa till doktor för både mig själv och Fabian. Själv har jag haft ont i korsryggen i snart 10dagar som har blivit värre och värre.Har ni andra haft några men efter förlossningen?
    Fabian har en läskig rethosta. Hoppas det inte är något allvarigt?

Nu längtar jag så mycket efter att få träffa er men ffa eran sötnosar. Jag kan luncha redan imorgon 4jan. ?

Deighton- Du har så rätt när det gäller maten,Jag har 4 kilo kvar till min vikt innan graviditeten och allt verka sitta runt midjan på mig, Magen e slapp och jag har lätt ångest för min kroppsform just nu. En sallad kan alltid sitta fint. Både nyttig och gott? Frågarn är var har de goa sallader?
    Mi Amore- Va tiden går fort. Jag kommer ihåg din lilla mage första fika tillfället jag träfffade dig och nu har du bara 7 veckor kvar. Hur känns det?

• sol och bad

Vi har fått tid hos doktor imorgon båder mor och son, jag för ryggen och Fabian för hostan.

Jag vill förslå lunch på fre. den 5 jan 07?
    Bea + Fabian

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3