• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Smilla 78

Jag har haft molande värk i magen hela natten och dessutom sprungit på toa säkert 10 ggr, men jag har sovit en stund på dan nu så jag känner mig lite pigg i alla fall. Jag hoppas att det inte är dax riktigt än, han får gärna stanna där inna några veckor till

Vi får en kille 21 februari
  • Smilla 78

Jag tog bricanyl imorse som inte hjälpt så jag ska prova med en varm dusch nu och se om det blir bättre, får väl ringa BM annars. Har känt så här i snart ett dygn

• Cella

Smilla 78: Jag tycker att du ska ringa din BM nu. Om det är ngt på G så kanske de kan stoppa upp det. Bebben behöver nog mer tid inne i värmen om det är möjligt.

Trikarn: Såg att du skulle bjuda in till lite fika. Det vore kul att se alla bebbar, mammor och magar fast man är ny i tråden, hoppas det är OK?

• Längtande Lina

Åh, kul med lite fika

Vi var hos bvc igår. Milton hade gått upp 300gr sen sist...så han verkar må bra trots att han bråkar så vid amningen!!!

Idag har vi varit hos fotografen...så på fredag ska vi få se resultatet... både från idag och från när vi tog kort på magen! Det ska bli jättespännande att få se *längtar*

Mamma till underbara Milton, 061203
  • sol och bad

Hej tjejer
    det blir bara mer och mer bebisar, Va mysig att få träffa er och era sötnosar. Min Fabian sov 7 timmar i sträck i natt( det va rekord lång) och jag e riktig utvilad idag.
    Hoppas ni få super mysig tid på Jul helgen och njuter av eran tid med familjen.

Smilla- Hoppas du har kontaktad din BVC ? Skriv och berätta vad hon sa?

Kram Bea

• Tre solstrålars mamma
    Smilla78: Usch då, låter inte så bra om det är på g redan för dig! Hoppas att du har ringt bm eller förlossningen så de kan kika på dig och stoppa dig så gott det går om det nu på g. Det är ju mkt bättre om bebisen kan få stanna kvar ett tag till... bara en vecka sådär på slutet gör ju jätte mycket!

Här hoppas jag att min lilla absolut vill stanna kvar i magen till nästa år, men det ska nog inte vara några problem Men det är tungt nu och jag har ofta ont i magen och sammandragningarna kommer allt oftare. Fast jag tog mig en tur till Stockholm med tåget idag med lill jäntan ändå. Jag tänkte att det får bära eller brista men jag klarar verkligen inte av att gå hemma å vanka hela dagarna. Tur att jäntan hade en bra dag idag så det var inte såå mkt krångel och hon sparade bajsblöjan tills vi kom hem till ett par vänner Tur för mig så slapp byta på ett trångt tåg eller dyl!!

Nej nu ska vi äta kvällsmat här hemma och mysa lite i soffan framför tv´n hela familjen
    bf 26/1-2007 (v35)
  • Smilla 78

Nej jag har faktiskt inte ringt, vet varken ut eller in. Har tagit Bricanyl tablett nr 2 eftersom jag fortfarande har ont, får väl se om den hjälper men jag har inte så stora förhoppningar att den ska göra det.
    Har det inte gått över imorgon bitti sp kommer jag absolut ringa och ev. åka in. Är jag dum som inte redan gjort det?

• Cella

Smilla 78: Jag tycker du ska åka in NU! Varge dag som bebisen stannar där inne gör undervärk. Det är bara dumnt att vänta, ett besök eller ett telefonsamtal till förlossningen kostar inget, åk.Hoppas att allt går bra.

• Deighthon

Smilla78 - Jag tycker absolut du åtminstone ska ringa så får du se vad de säger.Lycka till!

• Fighter

Äntligen internet hemma !
    Nu får ni släpas med mig här regelbundet.
    Tuva äter och växer, 3120 g 9 veckor gammal. Värsta heffaklumpen nu !

Hoppas man får sälla sig till fika gruppen fast man inte var med innan.

Tjo !

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3