• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina
    God Jul!!!

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Trikarn

Hej hela goa gänget!

Hoppas att ni har haft en uunderbar jul kanske har det tillkommit ngn bebis??

Själv sitter jag här 33+2 och slemproppen har nu släppt lite, pyttelite och har även värkar som kommer till ofrån..ska som tur är till BM under veckan... Har sagt att den måste hålla sig inne i mammas mage fram till den 2januari iallf =)

• Lillen06

Min lille Melvin fick sina första skor i julklapp,,, ett par NIKE-skor.. hur tuffa som helstFlört

Trikarn: det är bara att knipa så den stannar kvar... du vill väl ha en 07:a??

GOD FORTSÄTTNING från Linda & Melvin
  • Valaina

Hoppas allas ju har varit toppen. Jag fick världens finaste DKNY klocka (som jag velat ha länge) av min älskling...(fast vi inte egentligen skulle köpa julklappar men man kan aldrig riktigt hålla sig)

Elis fick ett "Tummenbabygym" det är otroligt poppis. Vi har själva köpt en tummen musikmobil som hänger över vaggan som han också gillar skarpt, kan ligga och kolla lääänge...

Men nu har han varit apdryg i flera dagar och bara skriker och härjar. Magknip ibland tror vi, och det tar ju sååå mycket kraft. Man blir ju alldeles galen när det enda (nästan) som hjälper är att gå ut och gå med vagnen.
    Särskilt när Minja är här, de veckorna blir jobbiga som f-n på nätterna. Hon vaknar ju ofta när han gallskriker och innan man fått tyst på honom börjar hon grina för att hon blir rädd. Och har man fått honom tyst precis finns stor risk att hennes skrik sätter igång honom igen.... Jag kommer inte ihåg att det var såhär jobbigt att höra barnskrik...
    Nån annan som inte heller får sova gott varje natt???
    Hoppas det lägger sig snart!

• Cella

Hej, våran jul har varit fantastisk. Vi har varit hos mina föräldrar så Wille har haft hur bra som helst med mormor, morfar, moster & morbror.
    Julklappar blev det i massor, nästan så man skämms. Han fick ett fint BRIO tåg vilket var en riktig höjdare.
    Nu ska vi åka hem och Johan håller på att packa bilen. Det är skönt att vara borta men det är alltid skönt att få komma hem.
    Specillt när man är i det har tillståndet. Har en del förvärkar men inte så starka så förhoppningsvis så håller sig bebben i magen ett tag till.
    Trikarn:Hoppas bebisen lugnar ner sig och bestämmer sig för att vara kvar inne i värmen ett tag till.
    He en skön dag!

• Längtande Lina

Vi har också haft en fantastisk jul. Milton fick så mycket julklappar....vet inte hur det här ska sluta! Bortskämd redan vid 3 veckors ålder

Vi har ju varit hos fotografen och tagit kort på min mage förut och nu på lilla Milton (och mamma och pappa också!). Vi var och valde ut vilka bilder vi ville ha förra veckan, det fanns så många fina!!! Fotografen har nu lagt ut en bild på Milton på hennes hemsida så den kan jag visa er...de andra bilderna får jag inte fören i mitten av januari!

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Delphia

Hejsan. Här har allt också varit kanon. Själv fick jag en hårtork som plattar och gör håret glansigt och Cassie har fått ett jättefint babygym och EN MASSA KLÄDER, Kevins bästa tror jag var det stora Piratskeppet från filmen, stora lådan med Fomel1 lego (iaf för mamma )  och så bionicleutklädnaden. Sambo fick en jättefin telefon utav sina föräldrar och är superstolt över den *hihi* Fast den som brytt sig minst är missen hemma. Han fick två jättefina leksaksråttor att leka med och han stirrade bara på mig när jag gav dem till honom. Ja där fick jag för att jag skulle få herrn att leka (han är 7 år och inte speciellt leksugen)

Hoppas alla ni andra har haft en super jul trots bristen på kyla och snö.

• Lillen06
    Lina: Kan inte se bilden här men på din sida.. hur fin som helst.. Så söt så..
    GOD FORTSÄTTNING från Linda & Melvin
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3